  • Data: 2009-01-26 15:17:59
    Temat: Re: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma"
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Steel+Creations napisał(a):
    > Kocham ten kraj.

    Ja, mimo wszystko, tez. :)

    > I tą fale krytyki na temat mojego projektu.

    Bede wredny i zlosliwy - jak na nauczyciecla, to popelniasz zbyt wiele
    bledow gramatycznych i interpunkcyjnych ;)

    > Tu drucik a tam sprężynka.Bez komentarza.

    A dlaczego? Skoro wlasnie to wzbudzilo najwiecej kontrowersji?
    Mnie tam miedziany (koniecznie!) drucik na bandazu wydechu baaardzo
    pasuje. Jaki i nie widze zagrozenia dla potencjalnego ojcostwa jezdzca w
    sprezynie tylnego zawieszenia widocznej pomiedzy dwoma polsiedzeniami. ;)

    > A w jakim kontekscie "zniszczyłem" pieknego
    > GL 1000? Posiadałem kilka sztuk tego modelu ale żadnego nie
    > zniszczyłem.Proszę o uzasadnienie.

    O ile rozumiem intencje krytyka, to chodzilo o zmniejszenie swiatowego
    stanu orginalnych GL1000 o jeden egzemplarz. ;)
    BTW jezeli moge wyrazic swoja krytyczna opinie, to razi mnie kontrast
    pomiedzy lewym ramieniem wahacza, a orginalnym prawym.
    I zeby nie bylo - nie jestem milosnikiem symetrii, a wrecz przeciwnie ;)