  • Data: 2009-01-26 07:21:37
    Temat: Re: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma"
    Od: "Kefir" <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Elou!
    "Steel+Creations" <steel_creations@_NOSPAM_wp.pl> wrote in message
    news:772922d3a11d4e64e8683b3bb2c1eea0$1@grupy.scigac
    z.pl...
    > Steel+Creationsnapisal

    > Pozdrawiam pana Kuczu.Jest nielicznym człowiekiem,który ma otwarte oczy i
    > szersze spojrzenie na świat.

    Przeczytawszy wszystko co napisales mozna dojsc do wniosku ze bez Twego
    dziela i opinii wyrazonej na grupie, zapewnie, nie byloby szansy poznac
    gdzie lezy linia podzialu pomiedzy slepym ciemnogrodem a ludzmi o szerokich
    choryzontach ;)
    Wracajac do meritum. czyli samego dziela: sa w nim smaczki bardzo
    przyciagajace uwage, z "ducikami" takze uwazam ze ludzie sie niecvo
    czepiaja, tym bardziej ze wydechy uznalem za najlepiej wysmakowane. Samo
    dzielo jednak, IMVHO sprawia dziwaczne wrazenie. Czy to za z powodu duzej
    ilosci blachy czy tez sposobu jej uformowania (proporcje, polaczenia
    krzywizn i linii prostych) nie sprawia to wrazenia jednej zgranej calosci.
    Pewna surowosc stylu miesza sie z polaciami pomalowanej na zloto blachy.
    Pewnie trzeba bylo zamaskowac nieco pewne pozostalosci GL1000.
    Najprawdopodobniej to wrazenie jest "zasluga" zle wykonanych fotografii
    (polecam szczegolnej uwadze ostatnia w linkowanym artykule - wyglada jakby
    sprzet byl krzywy lub pozbawiony zdluznej osi symetrii.
    Tak czy tak, bardzo chetnie bym obejrzal te maszyne na zywo
    Nie przejmowalbym sie tym jednak szczegolnie - w koncu to Twoje pierwsze
    kroki a zdobycie Wiedzy Tajemnej znakomitosciom customizingu zajelo wiele
    lat i, z pewnoscia, pare nieco nieudanych przedsiewziec.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & 7/4 majtasow ST 955