  • Data: 2016-10-01 20:31:43
    Temat: Re: A co sądzicie o tym ?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie warto. Taniej kupisz sprawdzone urządzenia z Chin o wiele lepszej jakości,z
    firmy zapewniającej serwis i mającej już renomę.

    > http://www.neodentech.com/bbx/552976-552966.html

    No jak oglądałem tą chińszczyznę to nie zrobiła na mnie wrażenia lepszej
    jakości...

    No może model NeoDen4, ale to już cen sporo wyższa.

    http://www.eevblog.com/forum/manufacture/neoden-4-pi
    ck-and-place/

    A te mniejsze modele (TM245P na przykład) też są droższe (od 6000 USD
    wzwyż), i zupełnie nie robią na mnie "na oko" dobrego wrażenia.
    Ale przyznaję oceniam właśnie tylko na oko, po obejrzeniu materiałów w
    internecie (także filmików z pracy na YT).