  • Data: 2024-03-07 15:20:39
    Temat: Re: A dyrektor Toyoty tylko się uśmiecha ;-)
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07-03-2024 o 14:24, J.F pisze:
    > Jak jedzie Tesla, to 20kWh/100km, jak jade ja, to 30 :-)

    Ale czym jedziesz?
    Dieslem?
    To tak raczej z 80......

    > Z danych Mirai wynika, ze ok 35% strat

    Liczą w obie strony?

    > To sprawdz kiedys

    Nie mam jak.
    Ładuję na zakupach, od różnych do różnych wartości, to i pomiary niemożliwe.

    , co bedziesz powtarzał co ludzie mówią.

    Ludzie na forum ev wiedzą o czym mówią.
    To jest ta różnica w porównaniu do Twojego bełkotu niepopartego żadnymi
    własnymi doświadczeniami.

    > No jesli baterie trzeba podgrzewac do ładowanania

    Nie rozumiesz co czytasz.
    Nic nie pisałem o podgrzewaniu baterii, tylko auta.
    Większość ludzi to robi przed wyjazdem zimą.

    Ale i owszem niektóre typy baterii trzeba podgrzać, bo poniżej 0 się nie
    będą ładować.
    A inne nie tyle trzeba, co skaraca to czas ładowania, więc się to robi.

    >, to jest to taka
    > sama strata, jak inne :-P

    Jasne, bo Ty w ice odpalasz godzinę wcześniej silnik i grzejesz, więc
    masz porównanie......