    From: Cavallino <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: A jednak piesi nie będą mogli bezkarnie włazić pod koła
    Date: Fri, 16 Oct 2015 17:08:20 +0200

    W dniu 15.10.2015 o 21:37, J.F. pisze:

    > Tak w ogolnosci to nie mam watpliwosci - przeciez oni tych ustaw
    > glosuja tyle, ze nie sa w stanie ich starannie przeczytac :-)
    > Niby sa jakies czytania, ale wtedy malo kto na sali jest, bo im sie
    > nie chce, albo maja wazniejsze sprawy - np posiedzenie komisji :-)
    > A potem maja kilkadziesiat glosowan naraz, czasem trudnych do
    > zrozumienia, wiec glosuja - tak jak przewodniczacy w pierwszej lawce.
    >
    > Ale w tym szczegolnym przypadku - temat znany, glosny, powinni chyba
    > wiedziec.

    > No, ktos to zglosil, komisja przedyskutowala, wiekszosc poparla, sami
> [...]

    Dokładnie.
    A będzie jeszcze gorzej, już za kilka tygodni.

    > Ale czy tak nalezy stare ustawy chwalic ... komuchy rzadzic prawnie
    > nie potrafily, to im wszystko jedno bylo co w ustawie. Wilczek
    > wprowadzil wolnosc, ktora potem trzeba bylo ograniczac i precyzowac.

    Czy trzeba było to bym polimeryzował.

    > Fakt, ze takie VAT to obecnie potwor, no ale kazda zmiana swoj cel
    > miala. Szczytny oczywiscie :-)

    Tak, dla jej autorów, żeby kokosy mogli zbić na interpretacjach.

    > Przepisy drogowe na szczescie az tak bardzo sie nie zmienily, ale i
    > tak z jednej ustawy zrobily nam sie dwie a moze i z piec.
    > No ale przybyly jakies strefy zamieszkania, ruchu, drogi wewnetrzne,
    > publiczne, elekryki, quady, cepiki, punkty, swiadectwa, recyclingi,

    Dokładnie.
    Sam śmieć i posucie prawa.

    > No ale widzisz - krakowiacy tez chca. A przynajmniej polowa :-)

    Ale ja jestem jak najbardziej za, tyle że oni powinni tak sami z siebie,
    bez pistoletu przy głowie.
    Ale wolą zajmować się psuciem prawa, zamiast jego naprawą.