  • 41. Data: 2012-06-09 20:25:10
    Temat: Re: A mnie się marzy kurna chata....
    Od: AnonimGall <g...@b...com>

    W dniu 2012-06-09 19:17, qwerty pisze:
    > Użytkownik "AnonimGall" napisał w wiadomości grup

    > Każdy router z openwrt:
    > http://mumudvb.braice.net/mumudrupal/node/36
    > https://forum.openwrt.org/viewtopic.php?pid=144920#p
    144920

    Chyba nie tak kazdy ale chyba musze przeprosic Lesia i pozostalych
    "chamow" i "prostakow" jesli czuja sie obrazeni.

  • 42. Data: 2012-06-09 20:34:18
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Ale to jest inna kwestia - chodzi o wyciąganie strumienia cyfrowego z
    > danych złapanych bezpośrednio na antenie a nie o dekodowanie strumienia.

    Owszem, przypuszczam, że autor się pomylił bo zapewne chciał napisać
    "hardware PID filtering" ale większość tanich tunerów USB zgodnych z
    Windowsowym standardem "BDA" nie posiada mechanizmu filtrowania PID. Baaa,
    niektóre egzemplarze nawet nie dbają o to aby wyrównać strumień transportowy
    do początków pakietów TS a "walą" w USB to co przyjdzie z anteny. Niech się
    software martwi o znalezienie począku pakietu.

    --
    marfi

  • 43. Data: 2012-06-09 20:38:53
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Przepraszam.
    > Miałem na myśli standard nadawania (rozdzielczość), jakość niestety
    > raczej nie jest istotnie lepsza niż SD.

    Przy okazji sprawdzania w/w zauważyłem, że nasza podobno bankrutująca TVP
    przepierdoliła resztki kasy od frajerów opłacających abonament (niestety
    takich jak ja) na wypasione studia na dachach i nie na dachach aby tylko
    sprostać prymitywnym emocjom...

    --
    marfi

  • 44. Data: 2012-06-09 20:42:21
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "AnonimGall" <g...@b...com> napisał w wiadomości

    > Chyba nie tak kazdy ale chyba musze przeprosic Lesia i pozostalych
    > "chamow" i "prostakow" jesli czuja sie obrazeni.

    "W dupie byles i gowno widziales." - teraz wychodzisz z jaskini niewiedzy.

    --
    marfi

  • 45. Data: 2012-06-10 01:06:03
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2012-06-09 19:43, marfi wrote:
    [.....]
    > Jest już jakiś kanał HD z ziemi?
    Od 1 czerwca br. TVP1 HD w MUX1 i TVP2 HD w MUX2.

  • 46. Data: 2012-06-10 02:42:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "marfi" 4fd38f03$0$26700$6...@n...neostrada.pl

    > Pewnie masz dostęp do tego: http://cyfryzacja.gov.pl/TVP1,HD,i,TVP2,HD,w,DVB-T,5
    98.html

    Mam MUX3. Pisarz nietęgi pisał tę stronę -- posiadać
    odbiornika raczej nie można, bo to nie żaden majątek.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 47. Data: 2012-06-10 02:44:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "marfi" 4fd3946e$0$1225$6...@n...neostrada.pl

    > Miałem na myśli standard nadawania (rozdzielczość), jakość niestety raczej nie
    jest istotnie lepsza niż SD.

    Ale pochłania CPU nie jak SD. I tyle zysku z tej HD.
    Netbook tego już nie ciągnie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 48. Data: 2012-06-10 03:03:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Michal" jqvg4u$v6g$...@m...internetia.pl

    > Jak nie jak tak. Takie coś jak poniżej mające 400 MHz z obciążeniem na

    Być może tak jest. Sugerowałem się tym, że 300 MHz to raczej dawne
    czasy, gdy królowało g z jego 54 Mb/s -- być może nadal są właśnie
    takie szybkości taktowania.

    > poziomie poniżej 10% obsługuje ruch na pełnym 802.11n (3TX/3RX)
    > przy znikomym poziomie obciążenia, przy okazji robiąc wiele innych
    > rzeczy, w tym wspomniane tu monitorowanie z webcama, serwer DLNA,
    > tunery DVB-T, modemy 3G, printservery i co tam jeszcze ludziom
    > przyjdzie do głowy. Jeśli już chodzi o sam ruch sieciowy, to
    > dla CPU w takich routerkach SOHO większym wyzwaniem niż
    > przereklamowane WiFi w wersji N jest ruch na gigabitowym
    > switchu pomiędzy kilkoma urządzeniami jednocześnie.

    Myślałem, że szyfrowanie zajmuje sporo czasu.

    -=-

    Pierwsze lepsze RB mają po 680 MHz.

    http://routerboard.com/RB411GL
    http://routerboard.com/RB433AH
    http://routerboard.com/RB450G

    A ile mają te sapidy -- nie wiem.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 49. Data: 2012-06-10 08:04:04
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "JDX" napisał w wiadomości grup
    > Od 1 czerwca br. TVP1 HD w MUX1 i TVP2 HD w MUX2.

    Proszę nie kłamać!

  • 50. Data: 2012-06-10 09:27:30
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    qwerty napisa?(a):

    > Proszę nie kłamać!

    TVP2 HD jest w mux3: http://www.telewizja-cyfrowa.com/nadajniki.html

    j.

    --
    Uprzejmie Państwu deklaruję, że w czasie Euro2012
    będę bojkotował polityków i politykę!