  • 1. Data: 2015-12-10 17:39:00
    Temat: A propos zarowek
    Od: atm <...@v...pl>

    Dzisiaj dostalem spam reklamujacy diodowe zamienniki:
    http://motoledy.pl/wg-typu-zarowki/category,h7,51.ht
    ml
    Jak takie "zarowki" maja sie do przepisow i policyjnego czepialstwa?
    Czy ktos przerabial ich awaryjnosc? Zeby w praktyce nie okazalo sie, ze
    czesciej trzeba bedzie cwiczyc joge podczas wymiany niz w przypadku
    zwyklych zarowek.

  • 2. Data: 2015-12-10 19:29:58
    Temat: Re: A propos zarowek
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** atm pisze tak:

> [...]
    > http://motoledy.pl/wg-typu-zarowki/category,h7,51.ht
    ml
    > Jak takie "zarowki" maja sie do przepisow i policyjnego

    No będą już na oko słabiej świecić. W deszczu kiedy H7 nie radzą na
    tych LED będzie jeszcze gorzej coś zauważyć na drodze.

    > Czy ktos przerabial ich awaryjnosc? Zeby w praktyce
    > nie okazalo sie, ze czesciej trzeba bedzie cwiczyc joge podczas
    > wymiany niz w przypadku zwyklych zarowek.

    Te 7W po 15zł mogą mieć niezłą trwałość. Zabić wszystkie szybciej może
    woda jeśli komuś chlupie w kloszach.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 3. Data: 2015-12-10 20:15:56
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2015-12-10 19:29, PiteR wrote:

> [...]
    > tych LED będzie jeszcze gorzej coś zauważyć na drodze.

    > Te 7W po 15zł mogą mieć niezłą trwałość. Zabić wszystkie szybciej może

    Te zarowki chyba nie maja zastapic tych zastosowanych jako podastawowe
    oswietlenie drogowe?

    "Żarówki LED H7 najczęściej stosowane są jako:

    światła do jazdy dziennej DRL
    światła przeciwmgielne
    jacht

    Prosimy o upewnienie się przed zakupem czy wskazane zastosowania żarówek
    pokrywają się z tymi w Państwa aucie."

  • 4. Data: 2015-12-10 20:32:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    atm wrote:

> [...]
    > światła przeciwmgielne
    > jacht
    >
    > Prosimy o upewnienie się przed zakupem czy wskazane zastosowania żarówek

    dupochron sprzedawcy. Bo homologacji nie mają. Podobnie jak dopalacze są
    towrem kolekcjonerskim

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2015-12-10 20:43:46
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-12-10 o 17:39, atm pisze:
> [...]
    > Czy ktos przerabial ich awaryjnosc? Zeby w praktyce nie okazalo sie, ze
    > czesciej trzeba bedzie cwiczyc joge podczas wymiany niz w przypadku

    A nie zalezy Ci na tym, aby było cokolwiek widać w nocy na tych
    "żarówkach"?

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2015-12-10 21:19:37
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2015-12-10 20:43, Irokez wrote:
    ml

    > A nie zalezy Ci na tym, aby było cokolwiek widać w nocy na tych
    > "żarówkach"?

    Zalezy, nie wspomnialem o tym bo to dla mnie oczywista oczywistosc :]

  • 7. Data: 2015-12-10 22:00:31
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > Zalezy, nie wspomnialem o tym bo to dla mnie oczywista oczywistosc :]

    To sobie odpusc ten shit.

  • 8. Data: 2015-12-10 22:42:32
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
> [...]
    > czesciej trzeba bedzie cwiczyc joge podczas wymiany niz w przypadku zwyklych

    takie ktore maja swiecic lepiej niz zwykle h7 sa "ciutke" drozsze

    http://allegro.pl/zarowka-zestaw-led-h7-5000lm-phili
    ps-xenon-canbus-i5846953735.html
    http://allegro.pl/zestaw-led-cree-h7-60w-7200lm-zaro
    wki-3-gen-3d-i5542754146.html
    http://allegro.pl/zarowka-h7-led-xenon-cree-nowosc-i
    5751611800.html

    te za kilkanascie-kilkadziesiat zlotych beda swiecic ale o *oswietlaniu*
    nie ma mowy

    --
    http://db.org.pl/

  • 9. Data: 2015-12-10 22:43:34
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2015-12-10 22:00, Czesław Wiśniak wrote:

    > To sobie odpusc ten shit.

    Wiesz, zmiany juz nadeszly w kwestii oswietlenia i jest ok.
    Ledowe zarowki w domu maja odpowiednia barwe i moc.
    Latarki...no to juz jest w ogole poezja: urzadzenie wielkosci wiekszej
    szminki generuje 1800 lumenow!!!
    Spodziewam sie tego rowniez w kwestii zamiennikow typowych samochodowych
    zarowek, plus odpuszczenie sobie technik ninja/ginekolwicznych jak to
    ktos we wczesniejszym watku wspomnial.

  • 10. Data: 2015-12-11 08:05:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 10 Dec 2015 17:39:00 +0100, atm napisał(a):
    > Dzisiaj dostalem spam reklamujacy diodowe zamienniki:
    > http://motoledy.pl/wg-typu-zarowki/category,h7,51.ht
    ml
    > Jak takie "zarowki" maja sie do przepisow i policyjnego czepialstwa?

    Na pierwszy rzut oka widac, ze nie spelniaja zadnych norm, i
    czepialstwo bedzie uzasadnione.

    Zarowka ma miec wlokno swiecace tam gdzie ma. A tu mamy LEDy wszedzie.
    Swiatlo emitowane z innego miejsca niz trzeba trafi po odbiciu od
    reflektora w inne miejsce niz projektowano.

    Do zyrandola mozesz sobie takie wstawic, a nie do samochodu.
    W dlugich mozesz sprobowac, do mijania sie absolutnie nie nadaja.
    Z dlugich prawdopodobnie zrobia sie krotkie, ale w sensie zasiegu, a
    nie uzycia jako mijania.

    Widzialem gdzies bardziej fachowe, ale za reszte parametrow nie recze.
    Wrecz przyjmuje, ze nie moga byc dobre.

    O, np
    http://motoledy.pl/c-49,wg-typu-zarowki,h1/zarowka-l
    ed-h1-12v-11w,113.html