  • Data: 2018-05-17 15:02:50
    Temat: Re: A teraz z innej beczki... bazy danych
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-17 o 10:28, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Janusz"  napisał w wiadomości grup

    > umiarkowane
    >(...)
    Raczysz Waść żartować ;)

    Ile ja się baz danych ponaprawiałem, bo gdzieś prądu brakło, albo ktoś
    RG58 wydarł z wtyczki, albo jeszcze coś innego.
    Pamiętam kobitki z jednego PSS-u, które notorycznie wyłączały prąd w
    komputerze (jeszcze 286 AT) bez wyjścia z programu. A potem się dziwiły,
    że coś się nie zaksięgowało. Dopiero faktura za usługę nauczyła je
    prawidłowego wyłączania kompów.

    Nawet Pervasive nie było na to odporne, że nie wspomnę już o
    Clipperze/Dbase.

    Coś tam pomagało TTS na novellach, ale też nie zawsze.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam