    From: io <i...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: A zwykła lampa LED...
    Date: Thu, 7 Dec 2023 14:28:14 +0100

    W dniu 06.12.2023 o 22:07, J.F pisze:

    > I działa ci jak chcesz ?

    No tak, wymyślę sobie coś i mogę zrealizować.

    > No ale nie będą sterowane.
    > Chyba, ze sobie będziesz indywidualnie włączał.

    No i właśnie tak mogę w każdej chwili zrobić ale miałem działającą
    lampkę a teraz jak padła to i tak muszę nabyć coś, co ją zastąpi więc i
    mogę te dodatkowe nabyć nie mówiąc o tym, że mogę z założenia zrobić
    oświetlenie na wiele lamp.

    > Niestety - problem taki, ze popularny "zasilacz kondensatorowy" nie
    > jest łatwo sciemnialny, trzeba by napięcie obniżać.
    > Zasilacz impulsowy/przetwornica moze miec zakres pracy np 90-250V
    > i też sie nie da sciemnić, itd.

    No pooglądałem i wygląda na przetwornicę, wcześniej myślałem, że to coś
    prostszego. W przetwornicy są rezystory konfiguracyjne, ale nie pójdę w
    tę stronę tylko wielu lamp.