  • 1. Data: 2012-09-15 11:16:39
    Temat: A4 - Szarów - Brzesko
    Od: Pablo <p...@f...pl>

    Czy mi się zdaje, czy dziś upływa termin oddania tego odcinka do użytku?
    Wiecie kiedy to może ruszyc?
    Czy też będą czekać z oddaniem całego odcinka do Tarnowa?

  • 2. Data: 2012-09-15 14:31:35
    Temat: Re: A4 - Szarów - Brzesko
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    Użytkownik "Pablo" <p...@f...pl> napisał w wiadomości
    > Czy mi się zdaje, czy dziś upływa termin oddania tego odcinka do użytku?
    > Wiecie kiedy to może ruszyc?
    > Czy też będą czekać z oddaniem całego odcinka do Tarnowa?

    Nie dzisiaj i nie za miesiac. Pewnie oddadza calosc, ciekawe czy zdarza na Euro ?

    sz.

  • 3. Data: 2012-09-17 15:56:12
    Temat: Re: Re: A4 - Szarów - Brzesko
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 15 Sep 2012, szufla wrote:

    > Użytkownik "Pablo" <p...@f...pl> napisał
    >
    > Nie dzisiaj i nie za miesiac. Pewnie oddadza calosc,
    > ciekawe czy zdarza na Euro ?

    To nie brzmi dobrze, bo "na listopad" pozwala przynajmniej pytać "którego
    roku", zaś Euro temu samemu krajowi przyznają dość rzadko.
    Pozytywem takiego postawienia sprawy jest wysoce prawdopodobna
    odpowiedź "tak"!
    ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2012-09-18 12:58:30
    Od: "PH" <P...@p...news>

> [...]
    > roku", zaś Euro temu samemu krajowi przyznają dość rzadko.
    > Pozytywem takiego postawienia sprawy jest wysoce prawdopodobna

    może chodzi o wprowadzenie waluty euro ;-)