    From: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: AC - Zawyzona wartosc wraku
    Date: Mon, 24 Feb 2014 14:52:00 +0100

    news:lefgnh$3ur$1@node1.news.atman.pl...

    > Przeglądałem oferty na otomoto i dzwoniłem do kilku ogłoszeniodawców
    > "kupię
    > każdy samochód" i nie widzę sposobu jak za ten wrak uzyskać 8,5 tysiąca.
    > Cały przód pogięty, pęknięta szyba, przesunięte drzwi (choć się
    > otwierają).
    > Podłoga i dach chyba całe.
    >
    > Jak należy napisać odwołanie są jakieś gotowce czy trzeba iść do prawnika?
    >
    > Z góry dziękuję za wszelką pomoc. Aha, ubezpieczyciel to BRE
    > ubezpieczenia.

    Podstawowe pytanie, czy ta wycena Ci pasuje.
    Jeżeli tak, to sprawa jest stosunkowo prosta.
    Informujesz TU, że za ten wrak nie uzyskasz kwoty którą podali. Pytasz ich,
    czy przejmą wrak (i wypłacą kwotę z wyceny), czy masz sprzedać za najwyższą
    zaoferowaną cenę, a oni dopłacą różnicę.
    Oczywiście wszystko na piśmie.

    Jeżeli wycena Ci nie pasuje, to sprawa jest już nieco trudniejsza. Możesz na
    początek spróbować sam napisać pismo (gotowce w necie), ale znacznie lepsza
    by była wycena niezależnego rzeczoznawcy (np. PZMOT). Dalsza droga
    postępowania zależy od tego, co zaproponuje TU. Jeżeli nie będziesz chciał
    dużo więcej, to jest szansa, że obejdzie się bez sądu.

    Wiwo