  • 11. Data: 2012-03-16 20:48:29
    Temat: Re: AM Beta2 For Android
    Od: sp5it <v...@q...com>

    > Lista zmian w wersji beta

    Działa na ICS?
    Michał

  • 12. Data: 2012-03-16 23:50:32
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2012-03-16 21:48, sp5it pisze:

    > Działa na ICS?

    Na SGS2 działa .

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 13. Data: 2012-03-16 23:51:03
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2012-03-16 21:00, jadryś pisze:

    > A powiedz jeszcze czy ma ona jakieś ograniczenia czasowe?

    Beta 1 miała ale działa do dziś po prostu licznik skończył na zero

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 14. Data: 2012-03-17 10:53:06
    Temat: Re: [OT] AM Beta2 For Android
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    W dniu 16.03.2012 20:12, JoteR pisze:
    > "jadryś" napisał:
    >
    > [ciach kilkadziesiąt (!) linii cycatu]

    > ToooMaaaaszu! Nadal twierdzisz, że automagiczne ustawianie kursora na
    > końcu posta jest takim dobrodziejstwem czytnika i śmiecą tylko ałtlukarze?
    >
    > JoteR
    tak. Jeśli dyskutują już 2 osoby, a Ty chcesz w jednym liście
    odpowiedzieć pierwszej i drugiej, to _cytowanie pod_ spowoduje że
    wiadomo o co chodzi. Szkoda ze pierwszy list ma co drugą pustą linie.
    Odpisując mam wstawiony kursor na dole i widzę tylko końcówkę.

    Pozdrawiam
    ToooooMaaaaaasz......
    :)

  • 15. Data: 2012-03-17 10:54:55
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    W dniu 17.03.2012 00:51, Chris pisze:

    > Beta 1 miała ale działa do dziś po prostu licznik skończył na zero

    coś mi się wydaje że ta "jedynka" bety to najlepszy test w jakim
    uczestnicze :)
    ToMasz

  • 16. Data: 2012-03-17 11:34:20
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ToMasz" napisał:

    > tak. Jeśli dyskutują już 2 osoby, a Ty chcesz w jednym liście odpowiedzieć
    > pierwszej i drugiej, to _cytowanie pod_ spowoduje że wiadomo o co chodzi.

    Ale tu akurat nie o to chodzi.

    > Szkoda ze pierwszy list ma co drugą pustą linie. Odpisując mam wstawiony
    > kursor na dole i widzę tylko końcówkę.

    I o to właśnie chodzi. Tylko końcówkę. Całego oryginalnego posta, którego
    wypadałoby przyciąć, już nie. Więc zostawia się cały ten śmietnik, aby na
    końcu dodać swoje jedno czy dwa zdania. Czego właśnie mieliśmy podręcznikowy
    wręcz przykład.

    JoteR

  • 17. Data: 2012-03-17 12:46:11
    Od: TGor <t...@g...peel>

    On 2012-03-17 00:51, Chris wrote:

    > Beta 1 miała ale działa do dziś po prostu licznik skończył na zero

    Ciekawe rzeczy. Miała ale nie miała. ;-)
    Mi licznik stanął na zerze. Nie wiem, czy instalując betę 2 nie popsuję
    tego ficzera v.1.

    --
    Pozdr., TG
    "Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."

  • 18. Data: 2012-03-17 17:24:36
    Temat: Re: AM Beta2 For Android (prośba o test)
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 17.03.2012 13:46, TGor pisze:

    > Ciekawe rzeczy. Miała ale nie miała. ;-)
    > Mi licznik stanął na zerze. Nie wiem, czy instalując betę 2 nie popsuję
    > tego ficzera v.1.

    Biorąc pod uwagę powyższe, uprzejmie proszę osoby które zainstalowały
    dwójkę o sprawdzenie:
    czy ręczna zmiana daty o 5 dni redukuje pozostałą ilość dni do
    zakończenia testów?
    czy po ręcznej zmianie daty o miesiąc automapa startuje z zerową ilością
    dni czy odmawia startu?

    ToMasz

  • 19. Data: 2012-03-18 11:36:42
    Od: "Stefek5" <j...@o...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > testów?
    > czy po ręcznej zmianie daty o miesiąc automapa startuje z zerową ilością

    Mam Android Automapę 1.3.1 (0114) ściągnięta i zainstalowana 17.03.2012.
    Nie ma licznika. Jest Licence: 2012-04-10.
    Zmieniałem datę na : 18.09.2011, 18.09.2012, 18.02.2012. Za każdym
    razem nie udało się uruchomić Automapy. Był komunikat Error: Licence
    expired.
    Po wpisaniu aktualnej daty też nie daje się uruchomić. Jest ten sam
    komunikat :
    Error: Licence expired.

  • 20. Data: 2012-03-18 13:39:42
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > Po wpisaniu aktualnej daty też nie daje się uruchomić. Jest ten sam
    > komunikat :
    > Error: Licence expired.
    Serdecznie dziękuję za test. Przykro mi że sam teraz nie możesz
    potestować. (może spróbuj odinstalować i zainstalować ponownie?)

    ToMasz