  • Data: 2016-10-03 10:29:48
    Temat: Re: AMOLED czy IPS TFT, co lepsze?
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru> szukaj wiadomości tego autora

    atm <...@v...pl> Wrote in message:
    > Nie wiem, poszukaj info na wlasna reke. Jest tego sporo w sieci. Do tej
    > pry unikalem Sony - wodoszczelnosc na zasadzie na dwoje babka wrozyla,

    Ponieważ tę ich wodoszczelność trzeba traktować na zasadzie
    wyjątkowych przypadków (np telefon wpadnie do kompotu ;) ) a nie
    jako ficzer do regularnego stosowania, ale jeżeli chcesz go
    przetransportować wpław to myślę że można zastosować takie etui
    wodoszczelne - podwójne protection powinno zdać egzamin, lepiej
    niż pojedyncze (czyli zwykły telefon w tym etui), tak
    myślę

    > jakosc zdjec (pomimo, ze Sony produkuje moduly dla wszystkich glownych
    > producentow) jest mocno taka sobie,

    Ale za to dźwięk jest fajny

    > ekrany takie sobie, wczesniej
    > problematyczne rootowanie serii Z.

    Akurat Aqua m4 ma spore wsparcie w xda-developers.

    Jednak odstrasza mnie przegrzewanie się ich mainboard'ów i w
    rezultacie ich spora awaryjność o której ludzie piszą że bywa iż
    telefon wymieniali w serwisie gwarancyjnym na nowy nawet i piec
    razy w okresie gwarancyjnym - za każdym razem tracąc szybkę z
    corning-glass kupioną na Ale... za wcale nie małe pieniążki
    ;)

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/