  • 21. Data: 2010-09-29 18:11:20
    Temat: Re: [ASB] Przyznaję rację kilku osobom.
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-09-29 17:40, Brzezi pisze:

    > Nie pamietam czy to w zwyklej wersji tez byl jeden z rozmiarow standardowy,
    > ale to byla wersja M Pakiet, i tam to byl standardowy rozmiar

    A to wtedy zmienia postać rzeczy. Albo się ma Ferrari albo się ma
    replikę. Nie rozumiem ludzi, ktorzy kupują sobie m pakiety żeby udawać
    Mpowera. Bezsens.
    Do M pakietow wsadzali 235/45/17 przod i 255/40/17 tył :)

    > Ale to nie ma nic wspolnego z wiertarka badz nie, tylko z doborem
    > przelozen, w MB tez to nie jest wertarka, zdecydowanie nie, a predkosci max
    > na poszczegolnych biegach sa jakie sa :)

    Każda benzyna to wiertarka :P

    > Widocznie nie :) naped na tyl tez robi swoje, gdyby byl FWD to byloby duzo
    > latwiej,

    Proszę Cię, nawet nie probuj używać słow na F. :D

    > ale duza waga samochodu 2.2t, szerokie opony i male przelozenia
    > biegow mimo duzej mocy nie da sie zerwac przyczepnosci na suchym asfalcie

    Uuu.. No to faktycznie, ciężki smok na szerokich laczkach...

    Pozdrawiam :)

  • 22. Data: 2010-09-29 18:45:37
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    śro, 29 wrz 2010 o 18:11 GMT, Filip KK napisał(a):

    > A to wtedy zmienia postać rzeczy. Albo się ma Ferrari albo się ma
    > replikę. Nie rozumiem ludzi, ktorzy kupują sobie m pakiety żeby udawać
    > Mpowera. Bezsens.

    Ale to sa na prawde kosmetyczne zmiany wizualne, tylko inny zderzak przedni
    i tylni, listwy, w srodku rzeczywiscie ladnie, bo ma aluminiowe
    wykonczenie, i fajna kierownica, felgi 17", stylistycznie na tym sie
    konczy, do tego ma obnizone i utwardzone zawieszenie, to na prawde super
    sie prowadzi, duzy plus, poza tym nikt, przynajmniej nie ja, nie zamierzam
    sie upodabniac do Mpower

    > Do M pakietow wsadzali 235/45/17 przod i 255/40/17 tył :)

    Opony z przodu i z tylu sa identyczne

    > Każda benzyna to wiertarka :P

    7-9krpm, to owszem wiertarka, ale nie nazwalbym tak 5l V8

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 23. Data: 2010-09-29 20:23:57
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > P.S> Z przykrością również informuję, że ludzie podpisujący się jako
    > "Karolek" oraz "Jurand" wylądowali w moim filtrze, za zbyt "luźny" język
    > jaki używali w dyskusji obrażając mnie. A ja nie mam ochoty i nie muszę
    > czytać słów kogoś, kto mnie obraża i jest odważny tylko zza ekranu
    > monitora.

    Oj będę płakał...

    Ciekawe, kiedy koleś zrobi testy wykazujące, że zmiana biegu na wyższy to
    jest z 4 na 3, a nie z 3 na 4 ;)

    Jurand.

  • 24. Data: 2010-09-29 20:29:44
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-29 20:23, Jurand pisze:

    > Ciekawe, kiedy koleś zrobi testy wykazujące, że zmiana biegu na wyższy
    > to jest z 4 na 3, a nie z 3 na 4 ;)
    >
    > Jurand.

    Hmm nie rozumiem dlaczego tak...
    Skoro mówi się o "redukcji" biegów przy zmianie np z 5->4 to wg logiki
    "redukcja" oznacza zmniejszenie czegoś (redukcja etatów np.), czyli
    zmniejszenie biegu/zmianę biegu z wyższego na niższy... Ale to tylko
    takie moje przemyślenia...

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 25. Data: 2010-09-29 21:08:00
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > "redukcja" oznacza zmniejszenie czegoś (redukcja etatów np.), czyli
    > zmniejszenie biegu/zmianę biegu z wyższego na niższy... Ale to tylko takie

    Bo tak się przyjęło, jak piszesz - dlatego zmiana biegu o numerze wyższym na
    bieg o numerze niższym jest nazywana zmianą biegu na niższy. Ale Filip
    twierdzi że wszyscy się mylimy.

    Jurand.

  • 26. Data: 2010-09-30 09:00:55
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Brzezi" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    > BMW 530 a ASB ciezko jest nawet na jedynce zabuksowac kolami na suchym
    > asfalcie, jedyne co MI udalo sie osiagnac, to krotkie "piisk", ale kolami
    > nie chcial zamielic...

    niewiem o jakim aucie mowisz, ale w e60 535D [280 konny bodaj],
    bezproblemowo mieli;)

    oczywiscie po wylaczeniu systemow.

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 27. Data: 2010-09-30 09:45:34
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    czw, 30 wrz 2010 o 09:00 GMT, Bartek napisał(a):

    > niewiem o jakim aucie mowisz, ale w e60 535D [280 konny bodaj],
    > bezproblemowo mieli;)

    Ale zauwaz roznice miedzy 530 i 535 :) 194KM vs 280 :)

    I czy na pewno mowimy o automacie?

    BMW ma tez najprawdopodobniej krotsze przelozenia od MB, wiec jest mu duzo
    latwiej, bo ma wieksza moca na kolach

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 28. Data: 2010-09-30 09:51:06
    Od: Mario <c...@o...pl>

    > Każda benzyna to wiertarka :P

    taka z pewnością też
    http://www.youtube.com/watch?v=8Df9aNkDggk&feature=r
    elated
    :-P

    pozdrawiam
    mario

  • 29. Data: 2010-09-30 10:51:36
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>

    On Thu, 30 Sep 2010 09:45:34 +0200, Brzezi <b...@g...com> wrote:

    > Ale zauwaz roznice miedzy 530 i 535 :) 194KM vs 280 :)
    >
    > I czy na pewno mowimy o automacie?
    >
    > BMW ma tez najprawdopodobniej krotsze przelozenia od MB, wiec jest mu
    > duzo latwiej, bo ma wieksza moca na kolach

    Zależy od modelu. W 170 mam na tyle krótką jedynkę, że spokojnie pokręci
    na suchym. Po wyłączeniu elektroniki, oczywiście.

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba