  • 1. Data: 2012-08-06 20:35:32
    Temat: ASUS P5E-VM DO zamierzam kupić
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Cześć
    Może ktoś ma jakieś doświadczenie z płytą ASUS P5E-VM DO i mi ją odradzi?
    :) Jak nie, to biorę...
    --
    Jacek

  • 2. Data: 2012-08-07 08:58:46
    Temat: Re: ASUS P5E-VM DO zamierzam kupić
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Jacek Maciejewski nabazgrał(a):

    > Cześć
    > Może ktoś ma jakieś doświadczenie z płytą ASUS P5E-VM DO i mi ją odradzi?
    > :) Jak nie, to biorę...

    Powiem tak: 677 sprzedane / 30 wróciło na serwis ... ja osobiście bym nie
    brał bo to Asus :) wolał bym kupić Asrocka + lody dla młodego :)

  • 3. Data: 2012-08-07 10:11:31
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 7 Aug 2012 08:58:46 +0200, Chris napisał(a):

    > Jacek Maciejewski nabazgrał(a):

    > Powiem tak: 677 sprzedane / 30 wróciło na serwis ... ja osobiście bym nie
    > brał bo to Asus :) wolał bym kupić Asrocka + lody dla młodego :)

    Hmmm... 5%. Sporo :) Ale dają 3 mies. gwarancji no i Asrock mi się źle
    kojarzy w przeciwieństwie do Asusa. No, ale ja jestem dinozaur :)
    --
    Jacek

  • 4. Data: 2012-08-07 10:14:40
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Jacek Maciejewski nabazgrał(a):

    > Hmmm... 5%. Sporo :) Ale dają 3 mies. gwarancji no i Asrock mi się źle
    > kojarzy w przeciwieństwie do Asusa. No, ale ja jestem dinozaur :)

    Ja tez do młodych nie należę :) To pewnie TV/Telefonu Samsunga też byś nie
    kupił bo kiedyś się źle kojarzyło :)

  • 5. Data: 2012-08-13 21:48:52
    Od: "Remek" <r...@t...pl>

    Użytkownik "Chris" napisał:

    > To pewnie TV/Telefonu Samsunga też byś nie
    > kupił bo kiedyś się źle kojarzyło :)

    Kiedyś? To najgorsze gówno na rynku od zawsze.

    Remek

  • 6. Data: 2012-08-14 09:24:31
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Remek nabazgrał(a):

    > Kiedyś? To najgorsze gówno na rynku od zawsze.

    No proszę, jednak zwoplennicy przeniłego jabłka mają kompleksy bo kupują
    drogie zabawki a konkurencja dawno jest z przodu i to dużo taniej.