  • Data: 2017-10-28 03:00:47
    Temat: Re: AVD przykład kolejny...
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Wyderski" <p...@n...mil> napisał w wiadomości
    news:ot0a2f$dph$1@node1.news.atman.pl...
    > i leczy się produktami spożywczymi bez fachowego sprawdzenia,
    > czy w ogóle potrzebuje jakiejkolwiek suplementacji. I obawiam
    > się, że to niestety jest norma, a nie margines.

    Pamiętam na rehabilitacji, dość mocno sprzeczałem się z jedną z babek, o
    suplementy właśnie, z powodu beztroskiego, wręcz bałwochwalczego podejścia
    do tychże. Nie dała sobie objaśnić, że to wcale nie musi być takie dobre, że
    prawie na pewno daje to tyle, co srające ptaki, czyli gówno. Że ch.j
    wiadomo, co tak naprawdę w środku siedzi, że przede wszystkim witaminy jako
    suplement i w ogóle, tabletkowe, są do stosowania awaryjnego, leczniczego, a
    nie po to, aby jak się komuś jabłuszka, czy marcheweczki zjeść nie chce,
    żeby ćpać proszki i kapsułki. Teoretycznie, mógłbym w labie chemicznym
    produkować białka, witaminy, aminokwasy, itd. Ależ byłbym zdrowy, żrąc same
    sterylne rzeczy.
    Moja Mama jest nauczycielką, akurat WF, podpytałem ją na temat "ćwiczenia
    mięśni bez wysiłku" aparatem elektrycznym. Obśmiała to już na wstępie.
    Dziwnym trafem w reklamach aplikują to sobie już osóbki z kaloryferkiem...
    Sporo jest ostatnio reklam typu "bez wysiłku gadasz w języku obcym już po 2
    tygodniach". Aha, tumikaktus... To czemu to nie jest takie powszechne?
    Przecież to takie super-hiper... A reklamę procków MMX w naszej telewizorni
    pamiętacie? https://www.youtube.com/watch?v=yle62VB-UP4 (to akurat jest z
    innej TV i nie tak wyraźne, ale widać, o co chodzi) A dziś, dodmuchasz do
    266 i co możesz. XP uruchomić...

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.