  • Data: 2017-10-28 10:43:53
    Temat: Re: AVD przykład kolejny...
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc.pl.> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.10.2017 o 22:33, HF5BS pisze:

    > Użytkownik "Paweł Pawłowicz" <p...@w...up.wroc [kropka] pl> napisał w
    > wiadomości news:59f2f177$0$15193$65785112@news.neostrada.pl...

    > Słynne oscilococcinum, ekstrakt z kaczych wątróbek...
    > Chociaż... jak gorącym latem siedziałem na kasie, to doprawienie napoju
    > kawowo-herbacianego po 1-2 krople na szklankę, znakomicie pobudzało,
    > żeby upał nie rozłożył. Nawet, jeśli to był efekt placebo, to dodatek
    > swoje zadanie spełnił.
    > A ten ekstrakt nie był ZTCP nijak oznaczany.

    Oznaczenie jest, ale zakodowane. Jest tam napis 200K. Uzyskanie 200K
    polega na tym, że bierzemy 1ml macierzystej substancji, rozcieńczamy do
    100ml, pobieramy z tego 1ml, rozcieńczamy do 100ml... i tak dwieście
    razy. Policz prawdopodobieństwo, że w całej buteleczce jest co najmniej
    jedna cząsteczka pierwotnego ekstraktu :-)

    > Ach, cudo, ach cacy. Tylko
    > ja chyba po samym sposobie reklamowania wiedziałem, że to zwykłe gówno.
    > Albo to (ostro się naszukałem, znalazłem kiepskiej jakości, ale jest),
    > https://youtu.be/Z7ncFKAg9J8?t=1m47s, ten tonik, to maleńka (chyba 50
    > ml) buteleczka, kosztująca wówczas ok. 15.000 PLZ, a w skuteczność po
    > prostu nie wierzyłem. Reklamowali, a jakoś ilość pryszczersów nie malała.

    Przeciw pryszczom jest terapia, kwasem retinolowym. Droga i
    nieprzyjemna, ale stuprocentowo skuteczna.

    P.P.