  • Data: 2017-12-13 20:54:59
    Temat: Re: AWS-7 - kolory przewodów mikrotelefonu
    Od: Jacek Skórzewski <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 13 grudnia 2017 14:14:37 UTC+1 użytkownik s...@g...com napisał:
    > Mówimy o żetonowcu z klawiaturą i wybieraniem impulsowym?
    > Nigdy nie zdarzyło mi sie spotkać takiego z zablokowanym mikrofonem i zeby dopiero
    teletaksa go odblokowala. Zawsze mikrofon byl odblokowany.
    > Gdzies chyba w 1995 w Czestochowie zauwazylem, ze na S12 byl taki myk, ze gdy sie
    przed numerem wybralo 82 to dostawalo sie wyzszy dialtone (tak z 450 Hz) i mozna bylo
    dzwonic wszedzie za darmo.
    > Tyle, ze ZT czestochowa pod S12 podpinal tylko niebieskie Urmety. AWS byly pod E10B
    i tam 82 nie dzialalo. Tak wiec tylko moglem 0700 posluchac.

    > Az kiedys na Politechnice Czestochowskiej, gdzie studiowalem, byly jakies targi IT
    i TPSA uruchomila kilka kabin z zetonowami podpietymi pod S12. Pogadalem sobie wtedy
    troszeczke, krecac owe 82 ;) Mikrofon dzialal.

    Tak, duży żetonowiec, ale wybieranie ma dekadowe lub tonowe.
    W międzyczasie na boku dyskutowałem z kilkoma osobami i wychodzi na to, że AWS-7
    nigdy nie był używany w sieci TPSA.
    Czyli nigdy z AWS-7 nie telefonowałem, co najwyżej z AWS-6.

    Mój ostatni wpis z 1 stycznia nadal pozostaje aktualny, tzn. nie ruszyłem tematu ani
    o milimetr do przodu, a AWS pełni rolę nietypowego mebla.

    Pozdr.,
    js