    From: Kucing <k...@...u.s.h.m.a.i.l.com>
    Subject: Re: [Absurd] podwójny kabel USB
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Sender: Kucing <>
    Date: Mon, 20 Jul 2009 15:22:22 +0200

    Dnia Mon, 20 Jul 2009 15:13:56 +0200, Michal Jankowski napisał(a):

    > Taki?
    >
    > http://www.kabelki.eu/product_info.php?cPath=41&prod
    ucts_id=619
    > http://www.hama.pl/portal/articleId*126968/action*25
    63
    > http://diolut.pl/product_info.php?products_id=2017
    >
    > MJ

    No i zabiłeś mi ćwieka Michał. Dokładnie o takie mi chodzi. Dzięki. Ale nie
    zmienia to faktu, że w sklepach komputerowych (w tym tych wielkich typu
    Media Markt, Electroworld, Saturn, Euro itp.) naprawdę takich kabli nie ma.
    W większości sklepów internetowych, na Allegro również. Nie wiem skąd znasz
    adresy, które mi podałeś (jeszcze raz dzięki!) ale musisz uwierzyć na
    słowo, że te kable są bardzo trudno dostępne.

    Tak czy owak sprawa rozwiązana.

    --
    - Kucing -