  • 21. Data: 2010-08-21 20:32:26
    Temat: Re: Aerograf.
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 20 Sie, 14:05, Kefir <a...@g...com> wrote:
    > Bez stopki. O! Icomopanzrobi.
    Jesli bylbym stosowal Twoje wlasne podejscie to bylbym napisal "do
    wora" a nastepnie tamze wrzucil. Ale ze mam swoje zasady to nie zrobie
    nic, potraktuje jako wybryk. :-)

    Tyle mojego, nic osobistego, taka ilustracja tylko.

    pzdr, dr
    14/525

  • 22. Data: 2010-08-22 18:33:37
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On Aug 21, 10:32 pm, doktorski <d...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > Jesli bylbym stosowal Twoje wlasne podejscie to bylbym napisal "do
    > wora" a nastepnie tamze wrzucil. Ale ze mam swoje zasady to nie zrobie

    Gratz. Znasz moje podejscie lepiej ode mnie. Zilustruj sobie ze do
    wora leca notoryczni, nie jedno-kilkurazowi i wskaz komu kiedykolwiek
    zarzucalem brak stopki. Cytowanie, owszem tak.

    --
    Pozdrawiam, Art

  • 23. Data: 2010-08-23 06:28:54
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 22 Sie, 20:33, Kefir <a...@g...com> wrote:

    > Gratz. Znasz moje podejscie lepiej ode mnie.
    Gdziezbym smial.

    > Zilustruj sobie ze do
    > wora leca notoryczni, nie jedno-kilkurazowi
    A swiadomie wdupiemajacy? Tak tylko pytam, wole wiedziec. :)

    pzdr, dr
    14/525

  • 24. Data: 2010-08-23 11:37:36
    Temat: Re: [Spam] Aerograf.
    Od: falco <m...@w...pl>

    k...@v...pl podszywający sie pod "falco" napisał:

    > F.

    Dla pełnej jasności, to nie ja pisałem, ale to chyba jasne, więc na pohybel!

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... 356 '58 175

  • 25. Data: 2010-08-23 11:47:42
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    Wiec gwoli jasnosci warto czy nie warto u maverika wrzucac na aerograf,
    bo z tej gadki to nic nie wynika, a ciekaw jestem bardzo

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 26. Data: 2010-08-23 11:49:31
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-08-23 13:47, Michał V-R pisze:
    > bo z tej gadki to nic nie wynika

    A to przeważnie tak tu jest z tego co się zorientowałem :)

    --
    duddits

  • 27. Data: 2010-08-23 12:49:47
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-08-23 13:49, duddits pisze:

    > A to przeważnie tak tu jest z tego co się zorientowałem :)

    siedze na grupie od 2000 roku, kiedys duzo glosu zabieralem, teraz
    sporadycznie, ale z obserwacji czasami trafi sie jakis konkret, ale jest
    to rzadkoscia

  • 28. Data: 2010-08-24 08:51:14
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Michał V-R" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Wiec gwoli jasnosci warto czy nie warto u maverika wrzucac na aerograf, bo
    > z tej gadki to nic nie wynika, a ciekaw jestem bardzo

    To standard tutaj, nie o dupach, nie o motocyklach tylko o niczym i zawsze
    czymś innym niż temat :) A aerograf u mnie?Lata świetlne w tym spędziłem i z
    każdym projektem staram się jak mogę. Ale nie mnie to oceniać.

  • 29. Data: 2010-08-24 21:06:10
    Od: zefir <z...@S...pl>

    W dniu 2010-08-23 13:47, Michał V-R pisze:
    > Wiec gwoli jasnosci warto czy nie warto u maverika wrzucac na aerograf,
    > bo z tej gadki to nic nie wynika, a ciekaw jestem bardzo

    Na aerograf wrzucać, nie wrzucać na dach. Jak z dziećmi, trzeba wszystko
    tłumaczyć.

    --
    pzdr.
    zefir