eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaAfera w Playu › Re: Afera w Playu
  • Data: 2020-03-25 14:31:36
    Temat: Re: Afera w Playu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Piotr C." napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:c6412692-4680-4809-bd32-5a9410b08f34@go
    oglegroups.com...
    W skrócie sprawa wygląda chyba tak:
    > - Play, jeśli dodasz przed zwykłym numerem krajowym "+", jeśli taki
    > kierunek międzynarodowy istnieje, tam jest kierowane połączenie

    Jak wszedzie.

    > - w niektórych sytuacjach jednak (nie mam jak sprawdzić), jeśli jest
    > NMTN albo kierunek nie istnieje, usuwa "+" i kieruje na numer
    > krajowy

    A to juz moze nie jak wszedzie.

    > - system billingowy jednak nie działa w ten sposób i połączenie na
    > taki numer taryfikuje jako międzynarodowe
    > - jakaś kobieta gadała 128 minut z +660PQMCDU i zapłaciła 500zł,
    > reklamacja odrzucona.
    >Źródło:
    >https://www.facebook.com/groups/sysopspolskapogodzi
    nach/permalink/1120113481696442/?_fb_noscript=1

    A skad jej sie + wzial ?

    66 to Tajlandia. 60 Malezja, 50x - kilka panstw Ameryki Srodkowej.
    Czyli raczej musialoby po NTMN przerzucac, ewentualnie 660* jakies
    specyficzne - bo pewnie nie maja kierunkowego na 0 ..

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: