  • From: "Big Jack" <a...@b...zz>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Akcja narodowa
    Date: Fri, 11 Jan 2013 10:09:57 +0100

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *ToMasz* napisał(-a):

    > facet jest wygadany, i zręcznie manipuluje faktami. Ciekawe gdzie
    > mieszka, i czy w jego okolicy są kamery? Co by powiedział jakby jakaś
    > grupa ludzi chciała porozbijać kamery ochrony, bo naruszają
    > prywatność. Tylko jak potem będzie wzrost przestępczości w rejonie w
    > którym uszkodzono kamery to winny będzie....?

    Nie mam nic przeciwko, żeby kamery FR stojących przy drogach były
    przeznaczone do monitoringu tychże, nie mam nic przeciwko naruszaniu
    mojej prywatności. Natomiast jeśli to ma być li tylko narzędzie do
    dojenia kierowców (a zdaje się dokładnie tak jest), to na to już mojej
    zgody nie ma. Jestem ciekaw kiedy wkurwienie narodu osiągnie masę
    krytyczną...

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675