  • 1. Data: 2009-05-13 21:03:00
    Temat: Aktualizacja software w Nokii N73-gdzie sie podział jęz.polski?
    Od: X <r...@o...pl>

    Zrobiłem jak Pan Bóg przykazał:
    -backup pamięci telefonu
    -ściągnięcie na PC Suite aktualizacji oprogramowania
    -restart telefonu (automatyczny)

    No i co? Niby wszystko ok ale język angielski :( W opcjach ustawień
    telefonu nie ma polskiego. Telefon mam 2 lata i chciałem zaktualizowac
    software i klops z językiem:( Jak mogę przywrócić język polski w
    oprogramowaniu mojej N73?
    Muszę szukać softu w sieci w jęz. polskim i znowu robić backup systemu i
    znowu instalować wszystko od nowa jak teraz? (MWeather, Google Maps,
    Opera Mini PL itp itd...?)

  • 2. Data: 2009-05-13 21:04:31
    Od: spiderpl <s...@j...pl>

    W dniu 2009-05-13 23:03, X pisze:
> [...]
    > Muszę szukać softu w sieci w jęz. polskim i znowu robić backup systemu i
    > znowu instalować wszystko od nowa jak teraz? (MWeather, Google Maps,
    Zmień product code na polski i ponownie aktualizuj

  • 3. Data: 2009-05-13 21:31:51
    Od: X <r...@o...pl>

    Użytkownik spiderpl napisał:

    > Zmień product code na polski i ponownie aktualizuj

    Gdzie mam zmienić product code? Aplikacja nie mówiła mi nic o tym że
    zmieni się język, chociaż backup systemu był chyba przywracany w innej
    wersji i tutaj zaakceptowałem no bo wydawało mi się że skoro robiłem
    backup pamięci telefonu pracującego w jęz. polskim, to nie będzie
    problemów...

  • 4. Data: 2009-05-13 21:43:37
    Od: X <r...@o...pl>

    Użytkownik X napisał:

> [...]
    > Muszę szukać softu w sieci w jęz. polskim i znowu robić backup systemu i
    > znowu instalować wszystko od nowa jak teraz? (MWeather, Google Maps,

    Na stronie http://www.nokia.pl/A4466330
    jest info: Jeżeli ustawisz opcję Automatyczny, telefon wybierze język
    zgodnie z informacją zapisaną na karcie SIM. Mam kartę Simplusa,
    komunikaty sieciowe dostaje po polsku, ale nie mogę zmienić języka na
    polski. Automatycznym jest angielski...:(

  • 5. Data: 2009-05-13 21:47:31
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "X" <r...@o...pl> napisał

> [...]
    > wersji i tutaj zaakceptowałem no bo wydawało mi się że skoro robiłem
    > backup pamięci telefonu pracującego w jęz. polskim, to nie będzie

    Upgrade był wykonywane z kartą sim, czy bez? Teraz nie ma jęz. ang. z
    włożoną kartą polskiego operatora?
    I podaj product code, jest na naklejce wewnątrz obudowy.

    M.

  • 6. Data: 2009-05-13 22:03:50
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "X" <r...@o...pl> napisał
    > jest info: Jeżeli ustawisz opcję Automatyczny, telefon wybierze język
    > zgodnie z informacją zapisaną na karcie SIM. Mam kartę Simplusa,

    I to nie jest nowa karta, ma pewnie ze 4, 5 lat? Tak tylko kombinuję ;)

    > komunikaty sieciowe dostaje po polsku, ale nie mogę zmienić języka na
    > polski. Automatycznym jest angielski...:(

    Jeśli telefon był kupiony w polskiej dystrybucji (od operatora) to serwis
    załatwi Ci to od ręki, tak sądzę.
    Ale też możesz przygotować się na zmianę PC własnoręcznie i wykonanie
    upgrade-u ponownie. Poszukaj pod hasłem "zmiana product code" - to nie jest
    trudne.

    Maciek.

  • 7. Data: 2009-05-14 11:27:43
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Albo zaflashowac Phoenix-em bez zmiany product code.

    --
    pozdr