  • 1. Data: 2009-05-13 19:05:49
    Temat: Plus - rozwiazanie umowy z powodu zmiany regulaminu i przenieisenie numeru?
    Od: Adam3k <b...@m...pl>

    Witam!
    Jak wiemy, Plus zmienia regulamin i z tego powodu mozna rozwiazac
    trwajaca umowe bez placenia kary. Czy w takim przypadku mozna przesniesc
    numer do innej sieci (konkretnie Play) ? Jezeli tak, to jak to najlepiej
    rozegrac? Najpierw rozwiazac umowe z Plusem, nastepnie isc do Playa aby
    oni zajeli sie przeniesieniem numeru? Czy Plus w ogole, w takim wypadku
    "wypusci" swoj numer do innej sieci?
    Moze ktos juz cos takiego przechodzil i ma jakies rady?
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-05-13 19:17:45
    Od: gregor <g...@s...pl>

    Adam3k pisze:
> [...]
    > "wypusci" swoj numer do innej sieci?
    > Moze ktos juz cos takiego przechodzil i ma jakies rady?

    ja kiedys po zerwaniu umowy w pismie dodalem prosbe o przeniesienie nr
    do tak taka moze jak beda problemy sprobuj przeniesc ten nr do simplusa
    a, wtedy migracje do playa

    gregor

  • 3. Data: 2009-05-13 20:32:30
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 13 May 2009 21:17:45 +0200, gregor napisał(a):

    > ja kiedys po zerwaniu umowy w pismie dodalem prosbe o przeniesienie nr
    > do tak taka

    Mało tego, znam historię o człowieku, który na bezczela "złamał" umowę z
    Erą, nie zapłacił kary, ale PTC i tak przeniosła mu numer do PTK ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

  • 4. Data: 2009-05-14 12:25:58
    Od: Adam3k <b...@m...pl>

    gregor pisze:
    > ja kiedys po zerwaniu umowy w pismie dodalem prosbe o przeniesienie nr
    > do tak taka moze jak beda problemy sprobuj przeniesc ten nr do simplusa
    > a, wtedy migracje do playa

    Wyczytalem, ze po rozwiazaniu umowy numer przechodzi automatycznie do
    Simplusa. Ale czy komus nie przeszedl? :D

  • 5. Data: 2009-05-14 15:11:34
    Od: mic49 <m...@i...pl>

    A co ci powiedzieli w BOK?

  • 6. Data: 2009-05-17 11:29:49
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Adam3k pisze:
    > Wyczytalem, ze po rozwiazaniu umowy numer przechodzi automatycznie do
    > Simplusa. Ale czy komus nie przeszedl? :D

    Tak, mi przeszedł.Automatycznie.
    | TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
    | *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 7. Data: 2009-05-17 20:21:23
    Od: ztomasz <z...@n...o2.pl>

    Adam3k pisze:
    > Witam!
    > Jak wiemy, Plus zmienia regulamin i z tego powodu mozna rozwiazac
    > trwajaca umowe bez placenia kary.

    Czy ktoś w związku z tym faktem mógłby mnie poinformować na kiedy
    przypadłaby w moim przypadku rezygnacja z usługi jeśli mój okres
    rozliczeniowy kończy sie 20? No i czy z tytułu zerwania umowy będę
    musiał zwracać modem do IPLUSA lub za niego płacić wg. standardowych stawek?

    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

  • 8. Data: 2009-05-17 20:34:26
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "ztomasz" news:guprk3$r00$1@news.wp.pl

    [ciach]

    Może lekko z innej beczułki. Jak uda ci się zerwać umowę z Plusem to gdzie
    się przenosisz?

  • 9. Data: 2009-05-17 20:44:22
    Od: ztomasz <z...@n...o2.pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > "ztomasz" news:guprk3$r00$1@news.wp.pl
    >
    > [ciach]
    >
    > Może lekko z innej beczułki. Jak uda ci się zerwać umowę z Plusem to gdzie
    > się przenosisz?

    Play mam w miejscowosciach, w ktorych przebywam czyli Poznan i okolice.
    Plus za duze ma olewactwo jesli chodzi o abonentow i musialem przez
    bardzo dlugi okres na bardzo niklych predkosciach chodzic i wtedy PLAY
    wszedl do mojej miejscowosci. Chodzi glownie o stawki-teraz place 75zl,
    a bede placic 45zl. Poza tym tam gdzie sie przeprowadzam jedynie PLAY ma
    zasieg jesli chodzi o 3G, poza tym innego sensownego operatora nie ma
    oprocz lokalnej sieci bezprzewodowej, ktora jest w zasiegu okolo 15KM od
    mojego nowego miejsca zamieszkania, czyli internet jest w zaleznosci od
    tego jak wiatr zawieje. Dodam ze Netia i TP olali moj wniosek o
    podlaczenie uslug.

  • 10. Data: 2009-05-17 20:49:00
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "ztomasz" news:gupsv8$s0t$1@news.wp.pl

    > Play mam w miejscowosciach, w ktorych przebywam czyli Poznan i okolice.

    To by wyjaśniało wszystko :)

    > Plus za duze ma olewactwo jesli chodzi o abonentow

    Mieli już to zanim zostali liderem, a potem jak weszli na najwyższy klocek
    podium to już totalnie im odpierniczyło na gorsze...
    Sam podjąłem decyzję o rozwodzie na rzecz PLAY'a. Nie żałuję, przynajmniej
    portfeliku mam więcej funduszy :)

    > Dodam ze Netia i TP olali moj wniosek o
    > podlaczenie uslug.

    Rozumiem, że chodziło o podłączenie po kablu.
    A jak z WiMAXem Netii w okolicy, z której zamierzasz korzystać z neta?