  • 1. Data: 2009-05-13 18:58:01
    Temat: Z TakTak fona do Play
    Od: "MarkX" <m...@o...pl>

    Czy da sie przeniesc numer z tak tak fona do play juz teraz, chociaz do
    konca umowy pozostalo mi niecale 3 miesiace? Stan konta wazny ponad 3
    miesiace. Ma to jakies znaczenie?

    MarkX

  • 2. Data: 2009-05-13 18:58:31
    Temat: Re: Z TakTak fona do Play
    Od: "MarkX" <m...@o...pl>

    Użytkownik "MarkX" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy da sie przeniesc numer z tak tak fona do play juz teraz, chociaz do
    > konca umowy pozostalo mi niecale 3 miesiace? Stan konta wazny ponad 3

    Dodam, ze chodzi o przejscie do play dla firm.

    MarkX

  • 3. Data: 2009-05-13 19:07:35
    Od: "MarkX" <m...@o...pl>

    Użytkownik "MarkX" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    Sorry, ze tak w kilku postach.

    Czy play daje jakies bonusy, dla tych ktorzy przejda do nich z innej sieci?
    Standardowo jest 50 zl (w tej wysokosci abo mnie interesuje) i 170 minut do
    wszystkich oraz 2000 do play i na stacjonarne. 6 miesiecy obnizka abo na 20
    zl. Ogolnie ma ktos na rynku jakas lepsza oferte?

    MarkX

  • 4. Data: 2009-05-13 20:37:16
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 13.05.09 21:07, MarkX pisze:
> [...]
    > wszystkich oraz 2000 do play i na stacjonarne. 6 miesiecy obnizka abo na 20
    > zl. Ogolnie ma ktos na rynku jakas lepsza oferte?

    Era Nowy Pakiet Biznes
    zniżka na abo 50% przez 24 miesiące.
    Kwota abo do wykorzystania na wszystko.
    10 numerów za grosz do Ery.
    Niewykorzystane środki przechodzą na kolejny miesiąc

    --
    Pete

  • 5. Data: 2009-05-14 07:54:54
    Od: "MarkX" <hk@.pl>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Era Nowy Pakiet Biznes
    > zniżka na abo 50% przez 24 miesiące.
    > Kwota abo do wykorzystania na wszystko.
    > 10 numerów za grosz do Ery.
    > Niewykorzystane środki przechodzą na kolejny miesiąc

    Gdzie znajde info na temat tej znizki?

    MarkX

  • 6. Data: 2009-05-14 09:52:36
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    MarkX pisze:
    > Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Gdzie znajde info na temat tej znizki?

    http://www.era.pl/repositories/era_pl_repo1/document
    s/biz/50procent_upustu_tel_bez_telefonu.pdf

    Jingiel

  • 7. Data: 2009-05-14 10:17:57
    Od: "MarkX" <hk@.pl>

    Użytkownik "Jingiel" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    http://www.era.pl/repositories/era_pl_repo1/document
    s/biz/50procent_upustu_tel_bez_telefonu.pdf

    Tu jest 12 miesiecy, a nie 24. Play ma cos podobnego, ale na o niebo
    lepszych warunkach(ilosc minut).
    MarkX

  • 8. Data: 2009-05-14 10:19:12
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > Tu jest 12 miesiecy, a nie 24. Play ma cos podobnego, ale na o niebo
    > lepszych warunkach(ilosc minut).

    Moze, ale jqak ktos ma duzo znajomych w erze to 10 numerow za grosz
    powala wszystko.

    Jingiel

  • 9. Data: 2009-05-14 17:13:46
    Od: Pete <n...@n...com>