  • 1. Data: 2009-05-13 20:52:41
    Temat: czyzby Play sie nie wyrabial z iloscia klientow?
    Od: "Artur" <z...@o...pl>

    witam,

    Od jakiegos czasu odnotowuje dosc regularne obnizanie jakosci uslug Play...
    Rok temu wszystko dzialalo idealnie, bylem bardzo zadowolony po przejsciu z
    plusa. Kilka miesiecy temu jednak zaczely sie problemy, najpierw z
    zestawianiem polaczen po GPRS w niektorych lokalizacjach (Warszawa), pozniej
    zaczely sie czkawki w czasie rozmow a ostatnio to jakas tragedia.
    Praktycznie nie ma dnia zebym nie widzial komunikatu typu "blad polaczenia"
    lub "siec zajeta" (fakt, ze dzwonie czesto). Zaczalem sie wiec zastanawiac z
    czego wynika to zjawisko. Dawno nie bylem na grupie ale jak sie dzis tu
    wejdzie to najpopularniejszy temat to przejscie do Play. Czyzby wiec Play
    zaczynal sie niewyrabiac? Bardzo prosze o opinie klientow tej sieci z
    Warszawy, czy rowniesz zauwazyliscie cos niedobrego? Awarie telefonu raczej
    (Nokia E51) wykluczam ale niczego nie mozna byc pewnym.

    /pisząc na priv usuń z adresu myślnik/

  • 2. Data: 2009-05-14 08:53:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w czasie rozmow a ostatnio to jakas tragedia. Praktycznie nie ma
    > dnia zebym nie widzial komunikatu typu "blad polaczenia" lub

    GPRS nie jest przypadkiem z Plusa ?

    A moze znane problemy z przechodzeniem UMTS/GSM, szczegolnie w
    roamingu ?

    J.

  • 3. Data: 2009-05-14 09:01:07
    Od: MM <m...@p...change.hand>

    Artur wrote:

    > prosze o opinie klientow tej sieci z Warszawy, czy rowniesz
    > zauwazyliscie cos niedobrego? Awarie telefonu raczej (Nokia E51)
    > wykluczam ale niczego nie mozna byc pewnym.

    Używam e51 i nigdy nie miałem takich objawów jak Ty. Oczywiście telefon
    działa w 3G.
    Jedynie rozmowy z b.o.k są zrywane, a że to płatne połączenie to składać
    reklamacje.
    Są trzy minusy Play

    - faktury przychodzą z ogromnym opóźnieniem,warto uruchomić sobie
    e-fakturę. Chociaż uważam że ktoś musi tym się zając, bo to aż nie
    wiarygodne żeby wystawić fakturę 3 danego miesiąca a list otrzymać
    20.Zaznaczam że mieszkam wawie.
    - Za szybko straszą klientów wyłączeniem usług, no i pobierali opłatę za
    ponowne włączenie (zakazana klauzula)
    - Beznadziejna infolinia, jak nie trafisz na mężczyzne to szanse że
    jakaś panienka coś Ci załatwi bardziej skomplikowanego niż wciśnięcie
    Playonline o którym nic nie wie spadają do 1%....albo się rozłączy i
    będą Ci wciskać kit że zasięg musiałeś stracić.

    Max

  • 4. Data: 2009-05-14 09:10:46
    Od: "Moo" <m...@w...net>

    Do tego wystepuje czesty problem z niemozliwoscia sprawdzenia salda na
    rachunku, tudziez wogole zalogowania przez www. I jeszcze jedno...Ja wysylam
    dziennie okolo 60-80 sms. Ida z puli darmowej po doladowaniach i w pewnym
    momencie sie to zapycha i przestaja sie wysylac oraz nie przychodza....Po
    prostu gina w otchlani....

  • 5. Data: 2009-05-14 09:25:53
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

> [...]

    > Praktycznie nie ma dnia zebym nie widzial komunikatu typu "blad
    > polaczenia" lub "siec zajeta" (fakt, ze dzwonie czesto). Zaczalem sie wiec

    Zdarzyło mi się jednego dnia. Może to efekt szybkości dostawiania nadajników
    2g.
    Ludzie bombardują ich brakiem taniego netu więc muszą zrobić to na co reszta
    miała 10 lat, w tym roku. Może po prostu trafiasz często na rekonfiguracje
    nadajników
    i połączeń między nimi.

  • 6. Data: 2009-05-14 09:27:39
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Artur" news:gufbuu$k9q$1@inews.gazeta.pl

    [ciach]

    W swoim poście piszesz o GPRS - rozumiem, że chodzi Ci o transmisję danych.
    Na blogplay.eu pisali, że w Warszawie występują przejściowe problemy bo coś
    tam dłubią "na sieci" :)

  • 7. Data: 2009-05-14 15:51:31
    Od: GiZmo <...@...c>

    Artur pisze:
> [...]
    > zauwazyliscie cos niedobrego? Awarie telefonu raczej (Nokia E51)
    > wykluczam ale niczego nie mozna byc pewnym.

    Ustaw ręczny wybór sieci na PLUS GSM. Wszystkie problemy miną.

  • 8. Data: 2009-05-14 16:07:32
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dnia Thu, 14 May 2009 17:51:31 +0200, GiZmo napisał(a):

    > Ustaw ręczny wybór sieci na PLUS GSM. Wszystkie problemy miną.

    Ale nie naliczy minut za przychodzące w Play Fresh ;p

  • 9. Data: 2009-05-14 16:08:19
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Tony" news:12k8pybmdbpx1$.1eurrve7pxd8p.dlg@40tude.net

    > Ale nie naliczy minut za przychodzące w Play Fresh ;p

    Nie twórzcie herezji obywatelu Tony!

  • 10. Data: 2009-05-14 16:14:17
    Od: Jacek Skórzewski <j...@g...com>

    On 13 Maj, 22:52, "Artur" <z...@o...pl> wrote:
    > Praktycznie nie ma dnia zebym nie widzial komunikatu typu "blad polaczenia"
    > lub "siec zajeta" (fakt, ze dzwonie czesto).

    W Poznaniu to samo - ale problem występuje tylko na 2G. Zasięg P4
    jest, poziom sygnału jest wystarczający, więc wszyscy, którzy byli
    zaroamowani w 2G u plusa przelogowują się automatycznie do
    macierzystej sieci. Użytkowników jest przy tym na tyle dużo, że po
    prostu pojemności sieci im na styku radiowym nie wystarcza.
    Jak napisał Przedmówca - warto na siłę zostać w roamingu u plusa.

    Pozdrawiam,
    Jacek Skórzewski