eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaAkumulator ołowiowy samochodowy, końcowe napięcie ładowania 14,4V kontra 16,2V › Re: Akumulator ołowiowy samochodowy, końcowe napięcie ładowania 14,4V kontra 16,2V
  • Data: 2019-01-11 16:43:58
    Temat: Re: Akumulator ołowiowy samochodowy, końcowe napięcie ładowania 14,4V kontra 16,2V
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:3793132696$20190110125537@squadack.com...

    > Gdyby to było takie proste...

    No... a jest niekiedy jedną z najtrudniejszych rzeczy.
    Zresztą, jeszcze jeden był powód, że moja Mama nie chodzia do lekarzy...
    Jeden w przychodni A, drugi w B, trzeci czasami w C i co najmniej pół roku
    czekania. Jako osoba wiekowa, nie miała już tego zdrowia co kiedyś i mniej
    się męczyła, jak do lekarza nie poszła, niż np., do przychodni (z wyjątkiem
    osiedlowej, mamy prawie pod nosem, niecałe 100 m do przejścia), czy na ostry
    dyżur/SOR (gdzie często spędza się po kilka godzin, dodatkowo ulegając
    zmęczeniu).
    Więc czasem to jest trochę, jak gówno miotające sie w przeręblu. Tak miota
    się człowiek, który po bożemu, chce się dokładnie przebadać u lekarzy.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.