  • Data: 2018-11-06 12:33:14
    Temat: Re: Akumulatorki AA\AAA
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 6 listopada 2018 08:51:55 UTC+1 użytkownik EM napisał:
    > Akumulator NiMH rozładowany, według specyfikacji ma 1V/celę (przy małym
    > prądzie rozładowania). Jeśli ma znacząco mniej to już z dużym
    > prawdopodobieństwem został trwale uszkodzony. Taki stan miałem na myśli.

    Hm to się nieco kłóci z moim doświadczeniem, sporo zabawek dziecięcych
    mam pędzonych takimi ogniwami i często się dzieje że dziecko porzuci
    gdzieś zabawkę która sobie drenuje energię aż akumulator padnie zupełnie.
    Zupełny pad mam na myśli grubo poniżej 0,7V bo wtedy ładowarka nie widzi
    ogniwa. Dopiero jak się ożywi delikwenta łącząc na sekundę równolegle
    z naładowanym akumulatorkiem to ładowarka zaczyna go widzieć i ładowanie
    zaczyna się np. od 0,8V. Po naładowaniu zabawki dalej zasuwają i nie widać
    oznak uszkodzenia.

    L.