  • 1. Data: 2017-03-07 02:00:01
    Temat: Alcatel Dual SIM dzwonienie z drugiej karty
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Witajcie!
    Mam Alcatela POP 4 Dual Sima. Tam jest opcja w menu, że sie ustawia
    dzwonienie z jednej karty albo z drugiej albo żeby pytał za każdym razem.
    A jak chce zadzwonić raz z drugiej karty to da sie to prosto zrobic, bez
    grzebania w menu? Albo smsa wysłąc.

  • 2. Data: 2017-03-07 06:34:26
    Od: h...@g...com

    Na ekranie klawiatury lub kontaktów przeciąg palcem od samej gory ekranu. Będziesz
    mieć wybór.

  • 3. Data: 2017-03-07 15:00:26
    Temat: Re: Alcatel Dual SIM dzwonienie z drugiej karty
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > A jak chce zadzwonić raz z drugiej karty to da sie to prosto zrobic, bez

    zainstaluj truephone
    i zrob sobie w lewo jedną kartę a w prawo drugą

  • 4. Data: 2017-03-07 21:20:41
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 07.03.2017 o 06:34, h...@g...com pisze:
    > Na ekranie klawiatury lub kontaktów przeciąg palcem od samej gory ekranu. Będziesz
    mieć wybór.

    ni ma

  • 5. Data: 2017-03-08 20:29:27
    Od: h...@g...com

    https://images82.fotosik.pl/417/bb8d22dd30d7ee5d.jpg ?

  • 6. Data: 2017-03-09 08:18:07
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-03-07 o 02:00, Smok Eustachy pisze:
> [...]
    > dzwonienie z jednej karty albo z drugiej albo żeby pytał za każdym razem.
    > A jak chce zadzwonić raz z drugiej karty to da sie to prosto zrobic,

    Tak właściwie nie wiem czego oczekujesz. Przecie to proste - wybierasz
    opcję z pytaniem i po wybraniu numeru pokazuje się okienko z pytaniem z
    której karty chcesz dzwonić. Tak samo z SMSem.. Nic nie trzeba grzebać w
    menu.

  • 7. Data: 2017-03-09 12:58:43
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 08.03.2017 o 20:29, h...@g...com pisze:

    Będziesz mieć wybór.

    > https://images82.fotosik.pl/417/bb8d22dd30d7ee5d.jpg ?

    No nie. poszukam filmiku na joutube

  • 8. Data: 2017-03-09 13:03:11
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 07.03.2017 o 15:00, zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > zainstaluj truephone
    > i zrob sobie w lewo jedną kartę a w prawo drugą

    który bo jest mnóstwo?

  • 9. Data: 2017-03-09 23:56:55
    Temat: [Rozwiązane] Re: Alcatel Dual SIM dzwonienie z drugiej karty
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 09.03.2017 o 13:03, Smok Eustachy pisze:
    /../
    > który bo jest mnóstwo?
    Zainstalowałem se jakiegoś Drupe i on ma wybór przyciskiem. W fazie beta
    ale ma.