  • Data: 2019-04-11 10:05:38
    Temat: Re: Ałdjowódó...
    Od: robot <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-04-10 o 22:54, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
    > On 2019-04-10 13:39, robot wrote:
    > (ciap)

    > https://allegro.pl/oferta/jvc-ax-435-wzmacniacz-ster
    eo-gwarancja-7932500974
    > http://archi.inosak.org/db/item7932500974_1.html
    > IMO to za drogo
    >
    > na 4 omach ma około 100W
    >

    > miałem taki wzmacniacz, b. fajny jest ten kolor fronpanelu :-)
    > ma coś takiego jak bassboost (taki dodatkowy "lałdnes" tylko po niskich).
    > popatrz na zniekształcenia
    > mozna upolować tanio, uszkodzony (w ten sposób ze gra tylko na CDdirect), bardzo
    łatwo to naprawić

    No ale jak to brzmi? Na czym słuchałeś?
    Z reguły wzmacniacze japońskie z tego przedziału cenowego to porażka.
    Kiedyś podłączyłem do swojego zestawu ten wznacniacz
    http://audio-room.net/technics-su-vx800-a-good-techn
    ics/
    17 kilogramów porządnej japońskiej roboty. Parametry na papierze wyśmienite.
    I co? Tragedia! Nie szło tego słuchać. A ja nie mam jakiegoś supersłuchu.
    Więc mam duże obawy co do tego JVC. Ale kto wie, kto wie...