  • Data: 2019-04-12 00:49:38
    Temat: Re: Ałdjowódó...
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk"> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-04-12 00:24, HF5BS wrote:

    > "Włodzimierz Wojtiuk" <"WBodzimierz Wojtiuk"> wrote in message

    > Nie miałem okazji posłuchać... Co go boli?

    Osobiscie nie miałem okazjii posłuchac, i sie do tego nie palę ze
    wzgledu na ceny podyktowane zachwytem nad produktami z epoki Gierka.

    Fanatycy unitry twierdza, że gra jak wygląda (czyli zajebiście ;-)
    natomiast p. Krzysztof (YT Reduktor szumów)
    twierdzi ZTCP że nic nadzwyczajnego
    jedyny plus tych wzmacniaczy to stopień mocy na KD503 (i jednoczesnie
    minus bo quasikomplementarny).

    W.