    From: Maciej Pilichowski <P...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Algorithm design VS Introduction to Algorithms
    Date: Thu, 02 Sep 2010 07:12:27 +0200

    On Wed, 1 Sep 2010 14:26:32 -0700 (PDT), Jakub Owczarski
    <j...@g...com> wrote:

    >Zamówiłem t? ksi?żke:
    >http://www.amazon.com/Introduction-Algorithms-Third
    -Thomas-Cormen/dp/0262033844/
    >a dostałem tak?:
    >http://www.amazon.co.uk/Algorithm-Design-Pie-Jon-Kl
    einberg/dp/0321372913

    >Teraz nie wiem czy mam to wymieniać czy zostawić sobie t? drug?,
    >dlatego bardzo bym prosił o opinie od kogo? kto czytał któr?kolwiek z
    >tych pozycji, najlepiej gdyby kto? miał obie na sumieniu :)

    Przeciez to Amazon bedzie placil za swoja pomylke, wiec nie rozumiem
    wahan. Jak pozniej bedziesz sie chcial o cos dopytac z tej drugiej, to
    bedziesz mial problem, bo szalona popularnoscia sie nie cieszy. I
    cieszyc nie bedzie patrzac po ocenach na Amazonie.

    milego dnia, hej
    --
    Moja wyprzedaz wszystkiego: ksiazki, plyty, filmy.
    http://www.garaz.pol.pl/