  • Data: 2017-07-07 07:45:16
    Temat: Re: Algorytm hex,dec<->liczba
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-07-06 o 19:46, s...@g...com pisze:

    > To chyba masz poziom jeszcze niższy niż Bronek, bo staram się jasno wyrażać.

    > Ja wcale nie jestem za UE... Choć nie mogę też powiedzieć bym jej nie rozumiał, bo
    to jest proste jak drut: Rozwinięte kraje UE chcą mieć rynki zbytu w zacofanych
    krajach UE i mieć z nich tanią siłę roboczą (na zmywak u siebie i do pracy przy
    taśmie w krajach pochodzenia) i dobre (bo jesteśmy biali) źródła uzupełnień świeżej
    krwi dla swoich społeczeństw. Czyli eksploatują nas gdziekolwiek byśmy się nie udali.
    Niby Polacy to dobra, wykwalifikowana kadra, ale który programista z Polandi napisał
    kompilator? Albo system operacyjny? Albo kompresor plików? Albo bazę danych?

    Akurat znam takich co pracowali przy kompilatorach (nawet tu na grupie
    kiedys bywali), przy systemach operacyjnych (mając dość duży wkład),
    osób pracujących nad silnikiem jakiś niezłych baz danych z Polski nie
    znam, ale to może być przypadek... Obawiam się, że wpadłeś w nastrój
    niedoceniania niektórych. To, że Ty nie znasz, nie znaczy, że takich nie
    ma...

    Kaczus
    --
    http://kaczus.ppa.pl