  • Data: 2017-07-24 11:04:45
    Temat: Re: Alternator padł
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-07-24 o 10:49, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup
    >
    > Ale czy taki duzy przyczynek ?
    Chyba tak, jak słyszę to teraz częściej padają akumulatory,
    a produkcja chyba aż tak się nie zmieniła żeby aż tak spadła trwałość ich.

    > Chwila tego obciazenia, mniejsze niz z rozrusznika, alternator cos tam
    > jednak laduje - rozruchowy akumulator dostosowany do krotkich i duzych
    > obciazen nie powinien miec z tym klopotow.
    Może tak może nie, tego normalnie nie widzisz, ja widziałem na testach
    przekładnie
    kierownicze i byłem zaskoczony ile to prądu bierze.

    > Chinska jakosc i tyle :)
    Z chińczykami to nic nie ma wspólnego, te co widziałem są wszystkie
    produkowane w Polsce, od A do Z,
    odbiorcy to główni producenci aut w europie.

    --
    Pozdr
    Janusz