    From: EdiM <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Altium - mało ważny problem
    Date: Sun, 18 Mar 2018 13:35:59 +0100

    W dniu 16.03.2018 o 21:43, s...@g...com pisze:
    > Problem mało ważny, bo da się robić z tą niewiedzą od diabli wiedzą ilu lat.
    > Aha, wersja stara jak baobab - v6.7, i z powodu takiej dupereli nie ma sensu
    apgrejdować tego z punktu widzenia moich potrzeb za ładnych parę zeta do czegoś
    nowszego.

    > Problem polega na opisie schematic-sheet'a. No wiecie, ta tabelka w dolnym prawym
    rogu. Ot, taka tabliczka znamionowa dokumentu. Mam tam następujące pola:

    > 1) Title - puste
    > 2) Size - automatycznie wstawiony format dokumentu, np. A4
    > 3) Number - puste
    > 4) Revision - puste
    > 5) Date - automatycznie wstawiona data ostatniej aktualizacji
    > 6) Sheet of - puste
    > 7) File - automatycznie wstawiona nazwa pliku wraz ze ścieżką
    > 8) Drawn by - puste
    >
    > Pewnie, że mogę zrobić na każdym sheecie Place=>String, no ale to trochę takie "po
    sztubacku" :)

    > Pytanie: jak wypełnić tą tabliczkę znamionową? Aha... Jak to będzie po angielsku?

    Nie wiem jak w Twojej wersji, ale ogólnie:
    Design-> document option / parameters

    Tam są pola, które domyślna tabelka wykorzystuje.

    Natomiast jak używasz sowich opisów, to tez są stringi specjalne,
    rozpoczynające się w module SCH znakiem '='
    w PCB jest z kropką na początku.

    Zobacz:
    http://www.altium.com/documentation/17.0/display/ADE
    S/Sch_Obj-TextString((Text+String))_AD