  • 1. Data: 2018-03-16 21:43:57
    Temat: Altium - mało ważny problem
    Od: s...@g...com

    Problem mało ważny, bo da się robić z tą niewiedzą od diabli wiedzą ilu lat.
    Aha, wersja stara jak baobab - v6.7, i z powodu takiej dupereli nie ma sensu
    apgrejdować tego z punktu widzenia moich potrzeb za ładnych parę zeta do czegoś
    nowszego.

    Problem polega na opisie schematic-sheet'a. No wiecie, ta tabelka w dolnym prawym
    rogu. Ot, taka tabliczka znamionowa dokumentu. Mam tam następujące pola:

    1) Title - puste
    2) Size - automatycznie wstawiony format dokumentu, np. A4
    3) Number - puste
    4) Revision - puste
    5) Date - automatycznie wstawiona data ostatniej aktualizacji
    6) Sheet of - puste
    7) File - automatycznie wstawiona nazwa pliku wraz ze ścieżką
    8) Drawn by - puste

    Pewnie, że mogę zrobić na każdym sheecie Place=>String, no ale to trochę takie "po
    sztubacku" :)

    Pytanie: jak wypełnić tą tabliczkę znamionową? Aha... Jak to będzie po angielsku?

  • 2. Data: 2018-03-16 22:07:35
    Temat: Re: Altium - mało ważny problem
    Od: Bombardier Dąs vel Karbonylek <f...@g...com>

    użytkownik s...@g...com napisał:

    > Pewnie, że mogę zrobić na każdym sheecie Place=>String, no ale to trochę takie "po
    sztubacku" :)

    2014 i też dodają string`a.
    https://youtu.be/TYDzjcb7eRY

  • 3. Data: 2018-03-17 16:11:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <s...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Pytanie: jak wypełnić tą tabliczkę znamionową? Aha... Jak to będzie po
    > angielsku?

    Nie pomogę Ci, bo dopiero uczymy się SolidWorks PCB (na bazie Altium)
    ale ta tabliczkę znamionową u nas nazywają "title block".

  • 4. Data: 2018-03-17 16:12:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

  • 5. Data: 2018-03-18 13:35:59
    Od: EdiM <e...@p...onet.pl>

    W dniu 16.03.2018 o 21:43, s...@g...com pisze:
> [...]
    sztubacku" :)

    > Pytanie: jak wypełnić tą tabliczkę znamionową? Aha... Jak to będzie po angielsku?

    Nie wiem jak w Twojej wersji, ale ogólnie:
    Design-> document option / parameters

    Tam są pola, które domyślna tabelka wykorzystuje.

    Natomiast jak używasz sowich opisów, to tez są stringi specjalne,
    rozpoczynające się w module SCH znakiem '='
    w PCB jest z kropką na początku.

    Zobacz:
    http://www.altium.com/documentation/17.0/display/ADE
    S/Sch_Obj-TextString((Text+String))_AD