  • Data: 2015-07-10 11:15:05
    Temat: Re: Amerykańska technologia lodówkowa
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 9 lipca 2015 17:44:58 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup
    >
    > No nie wiem, czy porownywales z obecna chinska cena hurtowa ?
    > Fakt, ze i wtedy wypadaloby amerykanska cene hurtowa.
    >
    > Ale to jest o tyle dziwne, ze t-shirt powinien byc z bawelny ... inna
    > bawelna ?
    > Inaczej przedzona, dziana, szyta, farbowana ?
    >
    > J.

    Ostatnio miałem okazję szukać prześcieradła.
    Takiego zwykłego, bez gumki, nie frotte.
    I na dwa czy trzy markety i ze dwa stoiska detaliczne tylko w jednym były takowe.
    Oczywiście wymiaru jakiego chciałem nie znalazłem ale przynajmniej mam takie gdzie
    bawełna nie jest jak sieć pajęcza.

    Coraz cieniej przędą i coraz większy raster stosują.
    Niektóre z tych przescieradeł to w sumie jak firanka a nie płótno.

    A klient w większości kupi co jest a nie co by chciał...