  • Data: 2018-12-06 10:48:33
    Temat: Re: Android 7 - czym nagrywać rozmowy?
    Od: djs <d...@W...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dominik Ałaszewski napisał (a):
    > ale odkąd mam Xiaomi używam z powodzeniem tylko nagrywadła z MIUI :-)
    > (Redmi 4X z Andkiem 7.1.2).

    Też mam telefon z MIUI i od początku używam opcji nagrywania z tej
    nakładki. Jest do wyboru kilka konfiguracji sposobu nagrywania, ja
    wybrałem nagrywanie wszystkich numerów spoza listy kontaktowej. W
    związku z tym łapią się na to wszelkiej maści oferenci. Ostatnio miałem
    przeboje z Orange, gdyż co innego wynikało z rozmowy z Panią na
    infolinii a co innego było później w umowie. Po złożeniu reklamacji
    okazało się, że im "zniknęło" w systemie nagranie naszej rozmowy :)
    Zaskoczyłem Pana z działu reklamacyjnego propozycją podesłania swojego
    nagrania. Co się ostatecznie okazało - gdybym nie miał nagrania
    obowiązywała by umowa w formie jaka została mi przekazana. natomiast po
    zweryfikowaniu nagrania przez dział reklamacji stanęło na moim.
    Dla osób wahających się odnośnie moralnego aspektu nagrywania - zawsze
    mamy wybór kogo nagrywać to pierwsze a po drugie często daje to nam
    możliwość wybronienia się w sytuacji kiedy okaże się tak jak u mnie, że
    co innego ustaliliśmy a co innego otrzymaliśmy. Już kilka razy próbowano
    ze mną metody "niemożliwe, aby ktoś składał Panu takie propozycje umowy"
    i dzięki nagraniom miałem argumenty w ręce.

    Pozdrawiam.

    --