    From: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Android, konkretny powod niedostepnosci aplikacji
    Date: Tue, 26 May 2020 21:14:10 +0200

    W dniu 26.05.2020 o 18:15, pueblo pisze:
    > Witaj mrvtktjv, 26 maj 2020 w news:raj9kk$kec$1@dont-email.me

    > Można ściągnąć apk ze sklepu?

    Tak. Przy użyciu aplikacji w rodzaju Aurora Store lub Yalp Store.

    Poza tym nawet w samym Sklepie Play są aplikacje, które pozwalają
    wyeksportować plik APK zainstalowanej aplikacji. Nie wiem jedynie jak
    się zachowają w przypadku aplikacji instalowanych nie z jednego pliku
    APK, a z kilku (w tym wypadku aplikacja jest podzielona na kilka części,
    dzięki czemu nie musi zawierać w sobie np. ikon w każdej obsługiwanej
    rozdzielczości, a pobierana i przechowywana na dysku jest tylko ta,
    używana w naszym urządzeniu, co oszczędza miejsce i transfer; więcej na
    ten temat jest np. tutaj:
    https://developer.android.com/studio/build/configure
    -apk-splits.html).