  • 1. Data: 2010-10-29 11:25:23
    Temat: Angielskie światła w motocyklu - czy czepiają się za granicą?
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Przyznam się, że mam angielskie światła w motocyklu - takie kupiłem w
    motocyklu zarejestrowanym w Polsce.

    Czy jest to jakiś kłopot za granicą? Czy Niemcy, Austriacy, Włosi - czepiają
    się tego? Planuję jeździć tam za dnia więc szkody nikomu nie uczynię. Wydech
    mam zgodny z normami.

  • 2. Data: 2010-10-29 12:18:29
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-10-29 13:25, Marcin N pisze:
> [...]
    >
    > Czy jest to jakiś kłopot za granicą? Czy Niemcy, Austriacy, Włosi -
    > czepiają się tego? Planuję jeździć tam za dnia więc szkody nikomu nie

    Nawet u nas moga ci zabrac DR, a przegladu nie powinien przejsc

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 3. Data: 2010-10-29 12:29:48
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-10-29, Michał V-R <m...@o...pl> wrote:

    > Nawet u nas moga ci zabrac DR, a przegladu nie powinien przejsc

    A Ty co? ZOMO?

    --
    Artur
    ZZR 1200 (UK werszyn)

  • 4. Data: 2010-10-29 12:44:22
    Od: Mystik <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-29 14:29, AZ pisze:

    > A Ty co? ZOMO?

    Jak rozumiem, wg Ciebie Zomo zabierało dowody rejestracyjne? Taka
    drogówka dawno temu? Ile masz lat? 15?

    A wracając do tematu. Oczywiście, że motocykl z takim światłem nie
    powinien przejść przeglądu technicznego. Gdyby stacje diagnostyczne
    pracowały tak jak mają, to człowiek nie miałby na drodze kopcących
    diesli i nieoświetlonych przyczep. O plamach oleju nie wspomnę.

    Mystik

  • 5. Data: 2010-10-29 12:52:01
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-10-29, Mystik <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Jak rozumiem, wg Ciebie Zomo zabierało dowody rejestracyjne? Taka
    > drogówka dawno temu? Ile masz lat? 15?

    Brak slow...

    BTW. A Ty jak mowisz na rower?
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2010-10-29 13:02:26
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-29 14:52, AZ pisze:

    > Brak slow...

    To po co wysylasz posty ?

    newrom na wielocypedzie ;>
    --
    Estrella - Dominiki http://otomoto.pl/kawasaki-estrella-bj250a-M2281543.
    html

  • 7. Data: 2010-10-29 13:37:58
    Od: mmaurycy <m...@v...pl>

> [...]
    >
    > Czy jest to jakiś kłopot za granicą? Czy Niemcy, Austriacy, Włosi -
    > czepiają się tego? Planuję jeździć tam za dnia więc szkody nikomu nie

    Witam,
    nie sądzę żeby to był problem chociażby dla tego że unia ma pretensje do
    Polski o zakaz rejestracji aut z kierownicą po prawej stronie
    pozdrawiam
    mmaurycy

    --
    pozdrawiam
    mmaurycy

  • 8. Data: 2010-10-29 14:12:21
    Od: a...@h...pl

    mmaurycy <m...@v...pl> writes:

    > Witam,
    > nie sądzę żeby to był problem chociażby dla tego że unia ma pretensje
    > do Polski o zakaz rejestracji aut z kierownicą po prawej stronie
    > pozdrawiam

    mi ostatnio nie dali przeglądu bo lampy nie świecą asymetrycznie jak
    trzeba (niemieckie, akcesoryjne lampy do małego bandita, z Louisa)

    =alx | crypto 0x46399138 | GSF400 | alex.blip.pl | nie mam czasu na hedonizm

  • 9. Data: 2010-10-29 18:57:20
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    a...@h...pl wrote:

    >mi ostatnio nie dali przeglądu bo lampy nie świecą asymetrycznie jak
    >trzeba (niemieckie, akcesoryjne lampy do małego bandita, z Louisa)

    Z E homologacja?
    Kiedys junakowy kolega Niemiec, jak tylko ujrzal Junaka mego to od
    razu stwierdzil, ze w Niemcach nie mialbym szans na dopuszczenie z
    powodu szkla oryginalnego. U nas jak dotad bez uwag;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 10. Data: 2010-10-30 20:47:12
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    > A Ty co? ZOMO?

    Artur, ale ossso Ci chodzi - prawde napisal.

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek