  • Data: 2017-01-08 04:23:22
    Temat: Re: Antena do DVB-T - co obecnie warto kupić?
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:3tw8hpehmvd4$.1xntxzmdxwrhm.dlg@40tude.net...
> [...]
    t-boss-790-uhf-filtr-lte-149901-648353/

    Podpachnia mi to złożenie trzech dipoli (Yaga też można powiedzieć, jest
    dipolem) pod kątem łatwiejszego wstrzelenia się w wiązkę...

    > No poszaleliscie :) W czym ta twoja antena jest lepsza od takiej np.:
    > http://www.dipol.com.pl/antena_telewizyjna_dipol_19-
    21-60_dvb-t_rurka__A1910R.htm

    Podśmiarduje mi to... Dipol NIE JEST anteną szerokopasmową. Jeśli w tym
    modelu zrobiono szerokopasmowość, to jakimś kosztem, tylko w tej chwili nie
    powiem jeszcze, jakim, późno jest, nie chce mi się wnikać, senny jestem.
    Można próbować robić coś na kształt dipola Nadienienki, ale i tak aż takiego
    zakresu nie pokryje.
    Więc dla szerszego pasma, musiało coś zostać popsute.

    > Zysk taki sam, zakres taki sam a cena 4x mniejsza. A jak ktoś kocha
    > bajery to ma taką samą za pół ceny:
    > http://www.dipol.com.pl/antena_telewizyjna_uhf_dipol
    _44-21-69_tri_digit_eco_dvb-t_uhf_A2660.htm

    Zysk (tak, ze wzmacniaczem... o ile się wcześniej nie wzbudzi, bo wtedy mamy
    sraczkę) 46 wobec izotropowej... Odsyłam do definicji tejże...
    Przepraszam, że tak nieładnie zgasiłem entuzjazm...
    Dogaszę jeszcze - "fullHD" i "DVB-T" jest tu zwykłą bujdą na resorach... Do
    odbioru emisji charakteryzowanych tymi przymiotami, nadaje się KAŻDA
    prawidłowo założona, ustawiona i podłączona antena.
    Inaczej będziemy opływać w pseudocacka, jak na q21.pl, BTW O kurwa ja
    pierdolę, co za siara: http://q21.pl/ypsilon-vps-100.html (hint - cena)

    --
    ...Ja biorę na siebie schody, znajdę je skubane i skopię im poręcz
    tak, że nie będą wiedziały, którędy na górę. (C) Osioł ze Shreka.

    PS Przephaszam za pahdą, za emocjonalną reakcję... Błagam o podwójną
    ślepą...