  • From: Tomek Kruk <f...@p...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Antyspam na polskich portalach
    Date: Fri, 06 Oct 2006 13:18:50 +0200

    Fri, 6 Oct 2006 11:10:50 +0200, użyszkodnik Marian Stopa
    <s...@p...home.pl> napisał:

    > ja pisze jak widzisz bez zadnych udziwniaczy maila i od 25 wrzesnia
    > przedarlo sie 5 spamow...
    > tyle ze jestem hardkorowym zawodnikiem, czyli wszystkie yahoo hotmail i
    > *.egzotycznekraje leca do dev/null bez czytania i nawet powiadamiania o
    > nich ;)

    i tu zaczyna się pojawiać stos problemów, a mianowicie:

    Jaki procent normalnych maili zaczyna być klasyfikowane jako spam i
    nie dochodzi nigdy pomimo że server docelowy błędnie informuje (w
    ramach nie ułatwiania życia spamerom) że mail dotarł ???

    Kiedy dojdzie do sytuacji że komunikacja via e-mail z osobami spoza
    kręgu znajomych/kontrahentów przestanie spełniać swoją role ???

    Jaki procent chcianych maili jest klasyfikowane jako spam bo często i
    gęsto serwisy wymagają zarejestrowania się i podania adresu e-mail z
    byle powodu o czym się po kilku miesiącach zwyczajnie zapomina ???