    From: "Marian Janaś" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Aparat dla emeryta :D
    Date: Wed, 21 Jan 2009 09:57:27 +0100
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    Dariusz Gasior napisał
    > Wbrew pozorom w tej klasie cenowej nie rzucalbym sie wcale na marke Nikon, o
    > ktorej czytalem dosc niepochlebne opinie dotyczace najtanszych modelow
    > kompaktow.

    Czytam dyskusje na tej grupie już od dłuższego czasu i właśnie dziwiłem się, że
    wśród udzielanych rad dotyczących zakupów prostych kompaktów nie ma marki
    Nikona. Co czytałeś niepochlebnego dotyczącego najtańszych modeli? Nic to co
    prawda nie zmieni ponieważ całkiem niedawno kupiłem sobie ten aparat:
    http://www.europe-nikon.com/product/pl_PL/products/b
    road/1556/overview.html
    ale chciałbym wiedzieć. Jak na razie jestem z zakupu zadowolony.

    Pozdrawiam Marian Janaś