  • Data: 2019-06-08 01:21:32
    Temat: Re: Apple wkracza w 21 w...
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-06-07, Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:

    > "Marcin Debowski" 3isJE.411760$_...@f...ams1

    > Możesz ograniczyć się do pobierania aplikacji pisanych
    > przez zaufanych pisarzy typu Google czy bank...

    Sądząc po burdelu jaki dotychczas był w tym sklepie to nie mam zaufania
    czy to co pobiorę jako google okaże się google. Poza tym chodzi o pewien
    minimalny komfort gdzie nie muszę każdego g..a głęboko analizować przed
    pobraniem.

    > Spróbuj cokolwiek zmienić na Googlastej mapie -- przekonasz się
    > o istnieniu nadzoru. Google potrafi zadzwonić, aby zweryfikować
    > zmianę -- odebrałem taki telefon...

    Fajnie, że to robia, ale niech coś zrobią i ze sklepem. Poza tym nawet
    jeśli Playstore się wyprostuje Apple będa miały cały czas przewagę
    wynikającą z faktu, że dostarczają kompletny system (sprzęt i
    oprogramowanie).
    Takie chece jak ta najnowsza:
    https://niebezpiecznik.pl/post/trojany-preinstalowan
    e-na-telefonach-z-androidem-ciagle-aktualny-problem/

    z Apple się nie zdarzą. Proplem w ilości producentów, bo oczywiście
    takie rzeczy zdarzały się i pewnie będą na laptopach (niesławne Lenovo),
    ale tam choć trochę sprawę reguluje właśnie ograniczona liczba graczy
    (producntów).

    --
    Marcin