    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Apple wkracza w 21 w...
    Date: Wed, 12 Jun 2019 00:29:37 GMT

    On 2019-06-11, Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:
    > "Marcin Debowski" NuFLE.376874$L...@f...ams1
    > JF i ja piszemy o RAMce, nie o storagach.

    Ah, ok, pogubiłem się.

    > Czyli tylko wówczas, gdy wady są mniejsze od korzyści?

    Odbiór czegoś jako wady jest mocno w takim przypadku subiektywny. Lepiej
    chyba powiedzieć, jesli więcej cieszy niż wkur...a, a podstawowa
    (wymagana) funkcjonalnosć jest realizowana.

    > Są po prostu zbajerowani.

    Bardzo wielu tak, bo tacy są podzbiorem "targetu". Nie przestaje mnie
    zadziwiać widok ludzi z najnowszymi telefonami i takich jest jakby
    większość (przynajmniej moje szeroko rozumiane otoczenie). Nigdy nie
    rozumiałem takiej potrzeby bez względu na markę. Takich ludzi jest
    sporo. Ale sporo jest również takich co im to zwisa i kupują Apple bo
    jest im z tym ok, łatwo się obsługuje i niczego innego nie szukają. Nie
    kupią bo bajery i najnowszy model, a bo stary im się popsuł, lub nie
    nadąża.

    W Stanach dodatkowo jest pokolenie lub nawet dwa, które na Applu się
    wychowało. Część to osoby techniczne, ale jest dla nich naturalne aby
    kupić "maka" tak jak dla Polaka kupić składaka, bardziej niż markowego
    czy właśnie Apple. Sprawdzone, działa, nie znają niczego innego, po co
    ryzykowac i potencjalnie się pierniczyć z czymś nowym?

    > - Będziecie wyrzucali do śmietnika, budowali z tego
    > jakieś drobne przedmioty, jak z drewna... Chyba,
    > że wybierzecie mnie także na kolejną kadencję...
    > - I co wówczas?
    > - Węgiel będzie odkładany jako włókno węglowe...
    > - A w kolejnej jako grafen?... ;)

    Nie wiem, nie śledzę ich propagandy :) Wyznaję zasadę, że biorę co uznam
    za przydatne bez oglądania się wojujące strony religijnych potyczek :)

    > ZTCW Apple stale dołuje...

    Odniesli w którym momencie duży sukces z tymi swoimi i-cośtam i trudno
    im to utrzymać. Pewnie trochę jeszcze spadną i osiągną jakies plateau
    lub powolny wzrost.

    --
    Marcin