  • Data: 2019-01-17 15:09:06
    Temat: Re: Asystent Google
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-01-17 o 00:08, r...@k...pl pisze:

    > A dla firmowych telefonów update'y mają jakieś ograniczenia czasowe?

    Różnie, oficjalnie raczej nie, ale w praktyce jest to uprawiane. Każdy z
    moich telefonów jest w stanie obsłużyć system o kilka nr wzwyż, a
    aktualizacji nie ma i wina leży całkowicie po stronie producenta.

    > Lineage 16 oparty na Pie mam dostępny od 22 września.

    > Sprawdź dostępność na https://lineageos.org/
    > albo
    > https://www.cyanogenmods.org/lineageos-16-supported-
    devices-list-and-downloads-android-pie-9-0/
    > https://www.cyanogenmods.org/android-pie-download-li
    st-supported-devices-list-android-9/

    > albo wcześniejszy Android 7:
    > https://www.cyanogenmods.org/lineage-os-14-1-rom-upd
    ate-devices-list-downlods/

    > dla Oreo też są linki -- łatwo znajdziesz.

    Dzięki za namiary.