    From: "Jacek" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Auto dostawcze
    Date: Sat, 26 Jun 2010 15:04:20 +0200

    Użytkownik "moje_przedmioty" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:i04kfl$jc8$1@news.onet.pl...
    > Witam serdecznie
    > Przymierzam się do zakupu auta (chyba nowego) z homologacją ciężarową
    > i mam dylemat co wybrać
    > Do tej pory jezdziłem zagazowanymi benzynami ale z aut nowych chyba
    > najodpowiedniejszy będzie
    > diesel? (nie jestem az takim specem ale tak mi się zdaje)
    > Nie wiem tylko co warto kupić.
    > Zastanawiałem się nad:
    >
    > Fiat Doblo 2.0 Multijet 16v 135 KM
    > VW Caddy 2.0 TDI 140 KM
    > Citroen Berlingo 1.6 HDI 110 KM FAP
    > Peugeot Partner silnik chyba jak w Cytrynie

    mamy w firmie kilka nowych i 2-3 letnich Berlingo 1.6 hdi 75km.
    W starej budzie ma inną skrzynie biegów to nawet sie zbiera, a w nowej
    budzie ta moc i skrzynia to porażka.
    Wyprzedzanie na 5-biegu to ruletka o życie. Zasadniczo mozna go wogóle nie
    uzywać :)
    Wnetrze jest całkiem całkiem, z przodu 3 miejsca. Te środkowe jest umowne
    :)
    Dużo schowków i całkiem pojemny. Wrażliwy na boczne podmuchy wiatru - 2 auta
    tak straciliśmy :(
    Po roku auta mają po 50-60tys km, w nowym uszczelniono na gwarancji miske
    olejową (ten typ tak ma).
    75konne polecą do 150km/h, 90 konne ledwo 170. Hamulce dobre na asfalcie,
    abs bardzo wrażliwy i słabo radzi sobie poza twardym gruntem.
    Spalanie wg kompa z kilku tys km to 6,2 litra w wiekszosci trasy, w mieście
    6,5 to rozsądne max.
    Z minusów: słabe fabryczne wycieraczki po 150-200zł, nie wstawisz
    uniwersalnych bo uchwyt nietypowy; do wymiany żarówki w reflektorze
    przydałaby sie ręka zginana w 4 miejscach na przegubach kulowych, ale da sie
    :)
    --
    Stoout
    prywatnie Vectra 1.8 LPG '97 & Uniden 520 / Lemm 900