  • Data: 2016-07-24 15:45:39
    Temat: Re: Auto z kratką na firme chcę na osobowe prywatne - jak?
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-24 o 09:16, sirapacz pisze:
    > https://www.google.pl/webhp?sourceid=chrome-instant&
    ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=zero%20techniczne

    Ale tak sobie wkleiłeś i też nie przeczytałeś?
    Jakiekolwiek stawki techniczne (czysto techniczne na kasie fiskalnej)
    dotyczące sprzedaży na marży nie mają żadnego związku z zastosowaniem
    stawki zerowej
    jako takiej. To, że przepisy wymagają, żeby rejestrować na kasie
    całą sprzedaż a opodatkowywać tylko marżę, to tylko problem
    organizacyjno-fiskalny. Prowadząc np ewidencję na papierze nie ma tego
    problemu,
    bo masz osobny rejestr do sprzedaży (całość - czyli wartość transakcji)
    i osobno wartość marży do opodatkowania VATem.
    Nie możesz sprzedać na stawce zerowej czegoś na co ustawa nie zezwala,
    wystarczy tylko odróżniać co jest stawką podatku, co zwolnieniem
    a co manewrem na kasie umożliwiającym opodatkowanie VATem tylko marży.