  • 31. Data: 2020-04-24 01:16:38
    Temat: Re: AutoCB w AutoMapie.
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-24 00:12, collie wrote:

    > Pytanie: co ma CB do telefonu?
    > Odpowiedź: tyle ma co piernik do wiatraka.

    Tematu nie umiesz przeczytać?

  • 32. Data: 2020-04-24 10:48:22
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 24.04.2020 o 01:16, kk pisze:

    > Tematu nie umiesz przeczytać?

    Ty temat przeczytać jeszcze potrafisz, ale zrozumienie
    treści wpisu wątkotwórcy jest już ponad Twoje siły.
    Marketingowy bełkot bierzesz za pierwszą prawdę ks.
    Tischnera, a to jest jego trzecia prawda, albowiem
    AutoCB nie ma nic wspólnego z CB. Prawdopodobnie jest
    to zbieżność skrótowców: w AutoMapie oznacza nie
    "citizens band", ale np. "cipka blada". Gimbusie.

  • 34. Data: 2020-04-24 11:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik collie c...@v...pl ...

    > Pytanie: co ma CB do telefonu?
    > Odpowiedź: tyle ma co piernik do wiatraka.

    Ja bym powiedział xe ma bardzo wiele bo de facto oba urzadzenia maja taka
    sama funkcje - mozliwośc zdalnej rozmowy.
    Cala reszta czyli technikalia to własciwie szczegół - liczy sie
    przeznaczenie.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 33. Data: 2020-04-24 11:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik LordBluzgÂŽ m...@p...onet.pl ...

    > Niezupełnie. Trybun mieszka w Słupcy a tam zwyczajnie nie ma
    > chętnych do takiej rozmowy z tym programem. Z powodu braku rozmówcy
    > nie ma z kim gadać :) A to, że nie znalazł rozmówcy wyewoluowało u
    > niego w myśl, że coś nie działa :) W sumie to on jest lekko
    > ograniczony i przede wszystkim jest ignorantem, czyli uznaje własne
    > domniemania za rozwiązanie właściwe i rzadko dopuszcza do rozumu
    > bardziej zawiłe schematy myślenia. Widzi raczej jako czarno-białe.
    > To gość 60+ więc nieedukowalny w żadnym zakresie :)

    Ja mysle ze to jednak coś ala masochizm.
    Gdyby wlaczył i by działało to i tak nie miałbym z druga osoba o czym
    gadac, wyłaczyłby i przeszedł nad tematem do porządku dziennego.
    A jak nie działa, to ma całe pole do wzajemnej autofrustracji,
    umartwiania sie etc.

    Podobnie jak ostatnio probował rzezbic z recepta i zakupem leków ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby

  • 37. Data: 2020-04-24 11:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik LordBluzgÂŽ m...@p...onet.pl ...

    > Nienie, mowa jest o pracy jak w CB czyli coś jak połaczenie
    > "konferencyjne" wszyscy mogą słuchać i mówić w obrębie kanału. Jak
    > postawisz "nośną" to blokujesz kanał. Spróbuj z telefonu zablokować
    > kanał dla wszystkich :]

    To kto tu nadaje ton tej dyskusji i decyduje o czym jest mowa?
    Ja mowie o SYMULOWANIU działania CB poprzez komórki.
    Czyli automapa dająca mozliwośc kontaktu miedzy uzytkownikami.
    Tyle.

    > No i podstawowa, spróbuj nawiązać łączność, kiedy nie ma w pobliżu
    > masztu (zasięgu) :D Taką łączość: komórka-komórka jak w CB :D

    Brak zasiegu GSM zdarza sie sporadycznie i jest duzo mniejszym problemem
    niz ograniczenia zasiegu CB.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

  • 36. Data: 2020-04-24 11:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    > To zasymuluj funkcje nawiązywania łączności z prawdziwym urządzeniem
    > CB.

    Bedzie ciezko.
    ale po co miałbym to robić, skoro nie o tym jest ttuaj mowa.
    Mowa o polaczeniu dwóch uzytkowników komórki...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"

  • 38. Data: 2020-04-24 11:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik LordBluzgÂŽ m...@p...onet.pl ...

    > Nie. VoIP potrzebuje serwera. Żaden zwykły telefon komórkowy nie
    > potrafi nawiązać połączenia z drugim telefonem przez WiFi na
    > odległość większą niż kilkanascie metrów. Lepiej wychodzą już znaki
    > migowe :)

    Ale ogólnie potrafią nawiązac polaczenie, prawda?
    Bo jeżeli nie, to musze powiedziec tym wszystkim z którymi gadałem przez
    messengera, skype i cokolwiek jeszcze ze to była fatamorgana...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

  • 35. Data: 2020-04-24 11:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik LordBluzgÂŽ m...@p...onet.pl ...

    > OK ale bez serwera nie działa. Musi być połączenie z internetem i
    > serwerem w obu telefonach.

    Oczywiście. A to jakis kłopot w dzisiejszych czasach?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiarą można manipulować. Tylko

  • 39. Data: 2020-04-24 12:18:03
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 24.04.2020 o 00:12, collie pisze:

    > Pytanie: co ma CB do telefonu?
    > Odpowiedź: tyle ma co piernik do wiatraka.

    To ja ciebie pytam.

    W telefonie jest program Automapa z taką funkcją.

  • 40. Data: 2020-04-24 12:18:57
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 23.04.2020 o 19:26, kk pisze:

    > Otwartego standardu chyba nie ma by z tego korzystać.

    Chyba sprawa się wyjaśniła - aby korzystać trzeba być zalogowanym do
    chmury - MapCloud. Co prawda z nikim jeszcze nie gadałem ale  w systemie
    mnie widać.