  • 1. Data: 2014-09-04 11:44:37
    Temat: Automapa - zeszła na ...... co innego??
    Od: RB <r...@p...onet.pl>

    witam

    od dawna używam Automapy - licencjonowana wersja na Android

    od wersji 1.7.1 przestała działać z zewnętrznym odbiornikiem GPS.
    Problem zgłoszony na support automapy - ale od miesiąca nie rozwiązany i
    jedyna konkluzja proszę używać wewnętrznego GPS z telefonu - a używam
    zewnętrznego bo jest zdecydowanie lepszy od tego z telefonu.
    Programiści nie widzą problemu.
    Nawet zaproponowałem że oddam im licencje a oni mi kasę ale brak odzewu.

    Co innego i dobrze działającego polecacie?

    często jeżdzę za granicę i raczej coś off-line .

    Pozdrawiam
    Robert
    Opel Omega 2002 , 2.2 benzyna + gaz - 612 000 km

  • 2. Data: 2014-09-04 11:58:43
    Temat: Re: Automapa - zeszła na ...... co innego??
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello RB,

    Thursday, September 4, 2014, 11:44:37 AM, you wrote:

> [...]
    > Co innego i dobrze działającego polecacie?
    > często jeżdzę za granicę i raczej coś off-line .

    Dziwne - używam zewnętrznego GPS bez problemu z Automapą... Jakiego
    programu pośredniczącego używasz? Ba ja tego:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=googoo
    .android.btgps&hl=pl
    A zewnętrzny GPS to stara Nokia LD-4W kupiona na Alledrogo za jakieś
    śmieszne pieniądze.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2014-09-04 13:16:35
    Od: RB <r...@p...onet.pl>

> [...]
    .android.btgps&hl=pl
    > A zewnętrzny GPS to stara Nokia LD-4W kupiona na Alledrogo za jakieś

    używam dokładnie tego samego programu i tego samego modułu GPS

    problem występuje od wersji 1.7.1
    wersja 1.7.0 działa bez problemowo

    support automapy radzi używać innego urządzenia.

    ewidentnie coś popsuli a widocznie nie wiedzą co lub osiągnęli nową
    funkcjonalność - brak współpracy z zewnętrznym gps i powinni to ogłosić
    jako sukces

    podobnie było jak przechodziłem z automapy windowsowej na andoidową
    pytałem o przeniesienie punktów poi- ulubione - dostałem odpowiedz ze to
    niemożliwe.
    Zajęło mi to 20 minut - chociaż programistą nie jestem.

    Pozdrawiam

    Robert

  • 4. Data: 2014-09-04 13:56:18
    Od: Grzegorz <b...@b...com>

    Hello RB !:
    > ewidentnie coś popsuli a widocznie nie wiedzą co lub osiągnęli nową
    > funkcjonalność - brak współpracy z zewnętrznym gps i powinni to ogłosić
    > jako sukces

    Niestety od czasu AM z mapą Teleatlasa (najlepsza mapa EU, Navteq do
    pięt im nie dorasta) - ciągle jakieś dziadostwo wypuszczają.

    Zastanawiam się, czy kupić tą na Androida i mieć AMTraffic ... ale po
    tej opinii chyba pozostanę przy starej wersji. Interfejs w androidowej
    też spaprany, jakby blondynka to projektowała ...

    pzdrw.
    --
    Grzegorz

    maila znajdziesz tu : http://www.cerbermail.com/?3qm2wmAjMM

  • 5. Data: 2014-09-04 14:33:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello RB,

    Thursday, September 4, 2014, 1:16:35 PM, you wrote:

> [...]

    [...]

    .android.btgps&hl=pl
    > używam dokładnie tego samego programu i tego samego modułu GPS

    Przykro mi, ale muszę odpowiedzieć SOA#1 - u mnie działa...

    > problem występuje od wersji 1.7.1
    > wersja 1.7.0 działa bez problemowo
    > support automapy radzi używać innego urządzenia.

    A ja radziłbym sprawdzić, czy na pewno jest wszystko włączone, jak
    trzeba. W opcjach urządzenia musisz mieć włączone ,,symulowanie
    położenia" (jeśli masz taką opcję) a w aplikacji Bluetooth GPS ,,Enable
    Mock GPS Provider" (cokolwiek to znaczy).

    > ewidentnie coś popsuli a widocznie nie wiedzą co lub osiągnęli nową
    > funkcjonalność - brak współpracy z zewnętrznym gps i powinni to ogłosić
    > jako sukces

    Może wstrzymaj się z daleko idącymi wnioskami?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2014-09-04 14:51:34
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-09-04 13:16, RB pisze:

    > używam dokładnie tego samego programu i tego samego modułu GPS

    A czy jakiś inny program działa Ci z tym zewnętrznym modułem (np. Google
    Maps, Yanosik czy cokolwiek)

  • 7. Data: 2014-09-04 14:59:22
    Od: RB <r...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-09-04 14:51, Tomasz Pyra pisze:

    > A czy jakiś inny program działa Ci z tym zewnętrznym modułem (np. Google
    > Maps, Yanosik czy cokolwiek)

    działają wszystkie nawigacej oprócz Automapy

    google, sygic, waze ...

  • 8. Data: 2014-09-04 15:14:22
    Od: RB <r...@p...onet.pl>

    wiesz jak włączam 1.7.0 działa od strzału

    włączam 1.7.1 , 1.7.3 - nie działa

    więc coś musiało sie zmienić

    a wersje 1.7.3 beta wysłali mi jakieś już 3 tygodnie temu i od tego
    czasu brak odzewu.

    dopiero jak ponowiłem zgłoszenia to napisali ze coś jeszcze pomyślą

    Pozdrawiam

    Robert

  • 9. Data: 2014-09-04 15:21:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RB" napisał w wiadomości
> [...]

    >ewidentnie coś popsuli a widocznie nie wiedzą co lub osiągnęli nową
    >funkcjonalność - brak współpracy z zewnętrznym gps i powinni to

    Na ile rozumiem - powyzszy program instaluje jako usluga w Androidzie,
    udajaca standardowa funkcje.
    I kto wie kto i co tu sp* - AM, czy ten program, czy Android, czy
    telefon ktory masz ...

> [...]
    >to niemożliwe.
    >Zajęło mi to 20 minut - chociaż programistą nie jestem.

    No coz, jesli ktos ma Ci 20 minut tlumaczyc jak to zrobic, to taniej
    powiedziec "nie da sie" :-)

    Choc zapewne na supporcie siedzial malo doswiadczony pracownik i po
    prostu sam nie wiedzial.

    Wystarczyło plik skopiowac, czy trzeba bylo modyfikowac ?
    Bo mozliwe ze import/konwersja jest przewidziana, ale na razie
    programisci maja co robic, i do tego czasu "nie da sie".
    No bo wytlumacz klientowi ze ma dolozyć jedno pole do kazdego rekordu
    i zamienic ^M^J na samo ^J ...

    J.

  • 10. Data: 2014-09-04 21:43:11
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Thu, 04 Sep 2014 14:59:22 +0200, RB napisał(a):

    > google, sygic, waze ...

    I zostań przy sygic ;)

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]